Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Monellako Suomessa valmistettu auto tai vaunu.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 27.09.2011 kello on 10:33 ---Molemmat ovat omia merkkejään, eikä teippauksilla eroteltuja.
--- Lainaus päättyy ---
Vähän niinkuin Hobby ja Fendt :P
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 29.09.2011 kello on 08:23 ---Ette ehkä tiedä, mutta tuon koko tehtaan tuotanto (Polarit mukaanlukien) olisi Vantaalla ilman erästä juttua 8)
--- Lainaus päättyy ---
Ja se eräs juttu on ?
Lie täällä muitakin tietämättömiä nuorempia kuin minä. ???
Tai mikä nuori minä olen, kohtapuoliin 40 ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 29.09.2011 kello on 08:23 --- Eiköhän sunkin kannattais antaa ajokortti pois ja laittaa teltta Raatteentien muistomerkille :o :D ;D ;)
Mikäli tuo "horiskotouhu" liittyy muihinkin toimintoihin.
Ette ehkä tiedä, mutta tuon koko tehtaan tuotanto (Polarit mukaanlukien) olisi Vantaalla ilman erästä juttua 8)
--- Lainaus päättyy ---
No, no. Mikä se kahtaenvaihda, nuin kuohautti. ::)
Laaga:
Varmaan ruottalaiset tarjos paremmat yritystuet ja edulliset tehdasrakennukset, jotta saatiin työpaikkoja Doroteaan.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Laaga - 29.09.2011 kello on 10:41 ---Varmaan ruottalaiset tarjos paremmat yritystuet ja edulliset tehdasrakennukset, jotta saatiin työpaikkoja Doroteaan.
--- Lainaus päättyy ---
Tähän on selvä taloudellinen syy,Ruotsissa on vaunukulttuuri,(johtuu verotuksesta),kun taas Suomessa on siirtyminen a-autoihin,(tosin nyt sekin meinataan tyrmätä)!!! ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta