Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Monellako Suomessa valmistettu auto tai vaunu.

<< < (9/11) > >>

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.09.2011     kello on 09:15 ---Missä vaiheessa Soliferin valmistus loppui. Nythän Ruotsin Doroteassa laitetaan muutamiin Polarin malleihin Soliferin teippaukset.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Ei Solkun valmistus ole loppunut, se siirrettiin Ruotsiin jossa samassa tehtaassa valmistetaan sekä Solifer että Polar. Molemmat ovat omia merkkejään, eikä teippauksilla eroteltuja.

Jalmari:
 Kai tää Sirius Ducatokin lasketaan Suomessa tehdyksi,
kun oli aikanaan oikea tehdas tekemässä.
Ymmärtääkseni ei tätäkään ole kuin yhtä vuosimallia -03 .
 Samanlaisia tekivät myös ainakin Bösö Boksereista.
Ilmeisesti rahat loppuivat tekijöiltä, kun toiminta hiipui.
Ei ainakaan vielä valittamista työn laadusta, vaikka onkin suomalainen.  ::)

perho-ukko:
 Eiköhän tuokin minun "vanhus" ole kotomaassa tehty,VW-Fiilis,vm-85 !

Jalmari:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 27.09.2011     kello on 12:54 --- Eiköhän tuokin minun "vanhus" ole kotomaassa tehty,VW-Fiilis,vm-85 !

--- Lainaus päättyy ---

Mikäli olen oikein ymmärtänyt kirjoituksiasi olet rakennellut  Fiilistä jo enemmän kuin 100% suomalaiseksi  on tarpeen.  :D
Eli kotomaassa on tehty.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.09.2011     kello on 09:15 ---Missä vaiheessa Soliferin valmistus loppui. Nythän Ruotsin Doroteassa laitetaan muutamiin Polarin malleihin Soliferin teippaukset.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän sunkin kannattais antaa ajokortti pois ja laittaa teltta Raatteentien muistomerkille  :o :D ;D ;)
Mikäli tuo "horiskotouhu" liittyy muihinkin toimintoihin.
Ette ehkä tiedä, mutta tuon koko tehtaan tuotanto (Polarit mukaanlukien) olisi Vantaalla ilman erästä juttua  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View