Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Monellako Suomessa valmistettu auto tai vaunu.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.09.2011 kello on 09:15 ---Missä vaiheessa Soliferin valmistus loppui. Nythän Ruotsin Doroteassa laitetaan muutamiin Polarin malleihin Soliferin teippaukset. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Ei Solkun valmistus ole loppunut, se siirrettiin Ruotsiin jossa samassa tehtaassa valmistetaan sekä Solifer että Polar. Molemmat ovat omia merkkejään, eikä teippauksilla eroteltuja.
Jalmari:
Kai tää Sirius Ducatokin lasketaan Suomessa tehdyksi,
kun oli aikanaan oikea tehdas tekemässä.
Ymmärtääkseni ei tätäkään ole kuin yhtä vuosimallia -03 .
Samanlaisia tekivät myös ainakin Bösö Boksereista.
Ilmeisesti rahat loppuivat tekijöiltä, kun toiminta hiipui.
Ei ainakaan vielä valittamista työn laadusta, vaikka onkin suomalainen. ::)
perho-ukko:
Eiköhän tuokin minun "vanhus" ole kotomaassa tehty,VW-Fiilis,vm-85 !
Jalmari:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 27.09.2011 kello on 12:54 --- Eiköhän tuokin minun "vanhus" ole kotomaassa tehty,VW-Fiilis,vm-85 !
--- Lainaus päättyy ---
Mikäli olen oikein ymmärtänyt kirjoituksiasi olet rakennellut Fiilistä jo enemmän kuin 100% suomalaiseksi on tarpeen. :D
Eli kotomaassa on tehty.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.09.2011 kello on 09:15 ---Missä vaiheessa Soliferin valmistus loppui. Nythän Ruotsin Doroteassa laitetaan muutamiin Polarin malleihin Soliferin teippaukset. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän sunkin kannattais antaa ajokortti pois ja laittaa teltta Raatteentien muistomerkille :o :D ;D ;)
Mikäli tuo "horiskotouhu" liittyy muihinkin toimintoihin.
Ette ehkä tiedä, mutta tuon koko tehtaan tuotanto (Polarit mukaanlukien) olisi Vantaalla ilman erästä juttua 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta