Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Kunnollinen radioantenni.

<< < (7/12) > >>

solifer 500:
Noissa vanhenmissa dukatoissa paras käyttää peltoreita päässä ajaessa,säästyy kuulo ja samalla voi kuunnella radiota ;D

Hanska:

--- Lainaus käyttäjältä: solifer 500 -  7.03.2014     kello on 08:24 ---Noissa vanhenmissa dukatoissa paras käyttää peltoreita päässä ajaessa,säästyy kuulo ja samalla voi kuunnella radiota ;D

--- Lainaus päättyy ---
Mun dukatossa (integroitu vuoden vanha) kuiskauskin kuuluu ajon aikana, mutta ei radio :laugh:

Jartsa:
En tuota mun fiatin antennia ole vieläkään saanut toimimaan enkä ymmärrä miksi siellä menee kaksi antennijohtoa ja kaksi sähköjohtoa.
Alan korjaajakaan ei tiennyt ilman tutkimatta ja sanoi minulle että etulokasuojaan reikä ja siihen uusi antenni kaapeleineen niin pitäisi alkaa toimia...sen teen kun ilmat paranevat.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: jartsa -  7.03.2014     kello on 11:32 ---En tuota mun fiatin antennia ole vieläkään saanut toimimaan enkä ymmärrä miksi siellä menee kaksi antennijohtoa ja kaksi sähköjohtoa.

--- Lainaus päättyy ---

Meneekö sinne sähvöä kans?  Vahvistin, vahvistinvalmius, vahvistin rikki, sulake palanut....?
Ja eikö sen wanhan voisi korvata tarvittaessa uudella, ilman uusia reikiä?

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: Jalmari -  7.03.2014     kello on 08:14 ---Mikä värkki tuo on ?.

--- Lainaus päättyy ---
  GSM antenni, mallia ikkunaan liimattava, parantaa mokkulan toimintaa huomattavasti  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View