Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....

<< < (57/59) > >>

Mulli:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 25.10.2013     kello on 17:26 ---"Parooni von Mullinheim on niin hauska".

--- Lainaus päättyy ---

Ennenmuuta olen älykäs, parahin Liemimaakari. Sitä ominaisuutta soisin esiintyvän kanssaihmisissäni huomattavasti useammin.

winemaker:
^

Sekin vielä.

RRR:

--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 25.10.2013     kello on 17:37 ---Ennenmuuta olen älykäs, parahin Liemimaakari. Sitä ominaisuutta soisin esiintyvän kanssaihmisissäni huomattavasti useammin.

--- Lainaus päättyy ---

Ja vaatimaton  ;D

Onnittelut hankinnasta. Minä olen haaveillut tuollasta Solifer-projektia, joskin hiuka isompaa kuin minkä itse hetkellisesti omistit, ja josta desibeli ilmeisesti tällä hetkellä omistaa selvästi vähemmän.

Meillä on tällä hetkellä rapiat tonnin vaunu, viitaten tuolla numeerisella tiedolla painoon kuten sinunkin aiemmassa postauksessa. Sama kävi kuin sinullekin, hyvää ostin ja normaalin sain. Ei tämäkään ihan pakasta vedetty ole, mutta ei nyt kovin huonokaan. Pikku puhteella ja parantamisella tästä saa itselleen kivan vaunun, ja kun tällä on päässyt reissaamaan niin on jaksanut väkertääkin.

Jos olisi varaa ostaa toinen niin olisin ostanut sen jo luultavasti aikapäiviä sitten, ja se olisi nimenomaan projekti.

Kuten joku jo aiemmin mainitsikin, niitä kuvia tänne. Vaikka olis "huonokin" kuva, niin silti se harmittaa vielä enemmän jos sitä ei ole.  ;)

Mulli:

--- Lainaus käyttäjältä: RRR - 26.10.2013     kello on 21:54 ---Ja vaatimaton  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin tätä. En sen ensimmäistäkään superlatiivia tökännyt tuohonkaan toteamukseen.  ;D

Nettikaravaanissa olisi isompaa projektia tarjolla, jos sellaista haluaa. Vaikkapa tuollainen: http://www.nettikaravaani.com/solifer/552/1398423 Muistelen myös, vaan en laiskuuttani viitsi etsiä, jossain tori.fissä tai vastaavassa olleen telisolkikka-projektin myynnissä.

Mistä kuvista tässä nyt puhutaan? Dethleffsistä ei ole projektikuvia, koska ei ole ollut projektejakaan. Olen joutunut askartelemaan sen kanssa erinomaisen vähän. Yhden saranan korjaus, tahi parin silikoniviivan veto eivät oikein ole uutisoinnin arvoisia. Pari juttua on tulossa, vaan katsotaan nyt, osoittautuvatko dokumentoinnin väärteiksi.

RRR:
Liian pieni on tuo Solifer.

Kuvia, yleisesti vaunusta, jotta voidaan ihmetellä.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View