Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Tonnin komerolla karavaanariksi, vaikka väkisin prrrrklll....
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 22.10.2013 kello on 19:07 ---Mun mielestä paljon sisukkaampi se joka Mullilta sai raadon lahjaksi Thumb
http://karavaanari.org/index.php/topic,8001.0.html
--- Lainaus päättyy ---
Tolkun rakentaja se desibeli on. Vaan jos olisin itse jäänyt tuota projektia korjailemaan, olisi varsinainen vaunuilu tullut ajankohtaiseksi vasta ensi kesänä. Minulla kun tuo remontti olisi pitänyt aloittaa valehtemalla tieni kansanedustajaksi. Sitten olisi pisannut pätäkkä kunnollisen tallin tekkoon. Seuraavaksi olisi pitänyt saada tuupattua jo aikuiseksi kasvanut eukkoni kantavaksi. Maksullinen rakennusaika olisi näin järjestynyt kansanedustajien päättymättömällä isyyslomalla.
Tällä järjestelyllä minä olen nyt mm kölkkinyt ansarissa Valamon kirkonkellojen tahtiin, kun desibeli-parka on hengittänyt palkeisiinsa kolmisentoista kuutiometriä homeitiöitä ja saanut kasakaupalla rakkoja ja hiertymiä.
Vaan oikeaan osoitteeseen se meni. Selvästi näkee, että on tulossa parempaa, kuin uusi.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 22.10.2013 kello on 20:59 ---Tolkun rakentaja se desibeli on. Vaan jos olisin itse jäänyt tuota projektia korjailemaan, olisi varsinainen vaunuilu tullut ajankohtaiseksi vasta ensi kesänä. Minulla kun tuo remontti olisi pitänyt aloittaa valehtemalla tieni kansanedustajaksi. Sitten olisi pisannut pätäkkä kunnollisen tallin tekkoon. Seuraavaksi olisi pitänyt saada tuupattua jo aikuiseksi kasvanut eukkoni kantavaksi. Maksullinen rakennusaika olisi näin järjestynyt kansanedustajien päättymättömällä isyyslomalla.
Tällä järjestelyllä minä olen nyt mm kölkkinyt ansarissa Valamon kirkonkellojen tahtiin, kun desibeli-parka on hengittänyt palkeisiinsa kolmisentoista kuutiometriä homeitiöitä ja saanut kasakaupalla rakkoja ja hiertymiä.
Vaan oikeaan osoitteeseen se meni. Selvästi näkee, että on tulossa parempaa, kuin uusi.
--- Lainaus päättyy ---
juurikin niin Thumb
hyvän kodin sai tuo raatoparka Thumb
ja Mulli
vaikka en itse rakenna
ikinä mitään
niin voin sanoa
ettei meidän kummankaan hermot
tässä taloudessa
olis tuohon pystynyt , eikä ikinä pystyis
ei edes unelmissa :-[
Onnea Desibelille Thumb
ja mielenkiinnolla seuraan tätä palstaa
ja hitusen kateellisenakin :-\
matleena:
Mahtavaa kerrontaa Mulli! Tämä ketju oli ihan pakko lukea alusta loppuun Thumb
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: matleena - 25.10.2013 kello on 15:11 ---Mahtavaa kerrontaa Mulli! Tämä ketju oli ihan pakko lukea alusta loppuun Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Omasta ja edustamani yhtymän puolesta, kiitoksia. Saattaisi olla hyväksi liittää tämä osaksi peruskouluopetusta, niin kansalaisen taimi oppisi paljon. Oppisi näistä vaunuiksi naamioiduista ansareista ja ennenkaikkea oppisi yhtä sun toista karavaanareista.
winemaker:
"Parooni von Mullinheim on niin hauska".
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta