Tekniikkakeskustelut > Projektit
Mitä ihmettä! Jaa, että BE-korttikin vielä?
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 7.07.2013 kello on 21:24 ---Jos vaunun rekisteriotteeseen merkitty kokonaispaino ei ylitä rekisteriotteeseen merkittyä vetoauton omaamassa, eikä yhdistelmän kokonaismassa ylitä rekisteriotteiden mukaan 3500kg, niin B kortti riittää. Ja tämä on fakta.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin. Kävin juuri pikku e kokeessa ja näitä asioita kysyttiin.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: cossuesco - 7.07.2013 kello on 20:09 ---Tuonhan sai aikoinaan ilman mitään kun meni uusimaan kortin.
--- Lainaus päättyy ---
Valitettavasti. SFC:kin suuresssa viisaudessaan kampanjoi asian puolesta ja sen sen seurauksena tiepäällä on yhdistelmiä joiden kuljettajilla ei aina taito riitä, eivät esim. olisi selvinnet ajokokeesta.
Ei sen puoleen, kehoitin emäntääkin hakemaan kortin, jos vaikka joutuu joskus siirtämän tyhjää peräkärryä....
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 7.07.2013 kello on 21:24 ---Jos vaunun rekisteriotteeseen merkitty kokonaispaino ei ylitä rekisteriotteeseen merkittyä vetoauton omaamassa, eikä yhdistelmän kokonaismassa ylitä rekisteriotteiden mukaan 3500kg, niin B kortti riittää. Ja tämä on fakta.
--- Lainaus päättyy ---
Näin olen itsekkin asian ymmärtänyt ja ei siihen muutoksia ilman tiedottamista / uutisointia luulisi tehtävän. Thumb Thumb
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 8.07.2013 kello on 00:15 ---Valitettavasti. SFC:kin suuresssa viisaudessaan kampanjoi asian puolesta ja sen sen seurauksena tiepäällä on yhdistelmiä joiden kuljettajilla ei aina taito riitä, eivät esim. olisi selvinnet ajokokeesta.
Ei sen puoleen, kehoitin emäntääkin hakemaan kortin, jos vaikka joutuu joskus siirtämän tyhjää peräkärryä....
--- Lainaus päättyy ---
Mä olen ihan ajanut pikku e:n, vaikka olisin sen silloin aikoinaan ihan saanutkin pikku rahalla..ei vaan tullut silloin haettua ..heppakuljetustrai kulla ja maasturilla sen ajoin joitakin vuosia sitten..ja en tod peruuttele sitä kärryä enkä vaunuakaan..ei taidot kuitenkaan riitä..no ehkä jossain pakollisessa tilanteessa saattaisin ton atrian johonkin paikkaan peruuttaa..
No onneks toi mies pystyy myös ihan laillisesti tota vaunua vetämään vaikka ei sitä pikku eetä olekkaan (auton omamassa n 1700..vaunun 1500=3200kg )
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 8.07.2013 kello on 00:15 ---Valitettavasti. SFC:kin suuresssa viisaudessaan kampanjoi asian puolesta ja sen sen seurauksena tiepäällä on yhdistelmiä joiden kuljettajilla ei aina taito riitä, eivät esim. olisi selvinnet ajokokeesta.
--- Lainaus päättyy ---
Hui, johan on "suuri" synti ::) Entäs ne jotka sai aikanaan A:n korttiinsa, koskaan moottoripyörään edes koskematta. Ja kyllä, heillä on ihan lain suoma oikeus lähteä vaikka heti Hajabusalla tuonne tienpäälle ??? Kyllä, itsellänikin on ABe (lahja-A + muovikortti-e) ja kaikkia noita kirjaimia olen joskus jopa tarvinnut 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta