Tekniikkakeskustelut > Projektit

Mitä ihmettä! Jaa, että BE-korttikin vielä?

<< < (18/18)

iiitee:
Kyllä nämä korttipykälät on mielenkiintosia, jotenkin maalaisjärjellä ajateltuna tuntuu hassulta että itekään en kovin isoa vaunua saa vetää vaikka kortissa BCD+D-ammattipätevyys, mutta se ratkaiseva pikku-e puuttuu.

Vajaa 19metrin nivelbussia saisi kyllä ajaa (ja ilmeisesti myös tämmöistä kumipyörämetroa koska LA http://jlf.fi/galleria/showphoto.php?photo=1279) mutta henkilöautolla isot vaunut jää vetämättä.  :laugh:

Noh äkkiähän sen pikkueen käy ajamassa sitten kun tulee tarve, mutta nyt tulee ennemmin vastaan auton vetokyky kuin kortti :D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Komissarov - 12.07.2013     kello on 06:01 ---Toisaalta taas, jos itse on yhtään epävarma, mitä se kärry ihan oikeasti painaa, kannattaa suosiolla otta mitä ylhäältä annetaan.

--- Lainaus päättyy ---

Aina kannattaa kiistää jos sakkoja meinataan antaa mutu tuntumalla, ihan oikeusturvan kannatakin.

Ipsu:
Sitä mä olen monesti miettinyt et millastahan sanktioo ne sinipukuset sedät esittää sitten jo se vaunun paino todella punnitaan ja painoa onkin yli otteeseen merkityn kokonaismassan??

Pajerolla ei ois sikäli haitannut, ku ei loppunut vetokilot kesken (3500). Nyttenki riittää 1500 kg asti (vaunu 1370 kok. massa) Ja korttikin (BE) riittää.

Tai ylipäätään jos auto punnittas, ja paino ylittäis kokonaismassan? Pajerokin oli 7-hengen ja me ollaan jos lasten kanssa ilman suurempia kuormia saatu sen painoski 2200. Kokonaismassaksi merkitty 2400, ni eihän se ois tarvinnut kun pari isompaa aikuista kyytiin, ni johan ois paino ylittyny..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View