Tekniikkakeskustelut > Projektit

Asuntovaunun korin rakennus.

<< < (3/3)

T12J7M6:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  7.07.2013     kello on 22:10 ---Tuli tässä mieleen, jos meinaa toteuttaa noin radikaalin rakentelun, eikö kannattais ottaa se pelkkä alusta ja rakentaa koko kori siihen päälle täysin uudesta tavarasta.

--- Lainaus päättyy ---

Saattaa olla mutta kun ostaa pulikuntosen, jota myydää melkein samaan hintaan kun noita alustoja, niin säästää ainakin kuorimareriaali kustannuksissa, kun eihän sitä kuorta visiin vaihtaan tavi. korkeintaan joutuu paikkaamaan, joka on varmaan melkosesti halvempaa kuin uuden materiaalin osto ja kopin rakennus. Tai ainakin näin minä olen asian järkeillyt  :laugh:

Rölli:
Kyllä se pikkupudjetilla tehdes on iha varteen otettava vaihtoehto tollainen vanhan restaurointi... siit saa hienon ja nostalkisen vaunun mitä ei uudesta saa tekemälläkään muuta kun kolmessa kymmenessä vuodessa..Ja jos ulkopellit on ehyet lukuun ottamatta saumoja ja mahdollisia pieniä nuppineulan pään kokosia syöpymiä.. niin ehdottomasti kannattaa korjata.. mun mielest ne syöpymä reijät voi korjata epoksi maalil molemmin puolin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View