Kuin myös minä 2 kpl 200x50
Kuin myös minä 2 kpl 200x50
Kaverille kans, sama mitä tarroja, isoon autoon mahtuu niin eteen kuin taaksekin, piru kun olisi edes kahta väriä, orange sopisi hyvin ton sinisen kaveriksi. Mistä tilataan ja minne maksetaan? Niin kahta väriä tossa logossa. Onhan tuosta logosta punainen versio olemassa. nyt on voimakas sininen kausi menossa niin tupa-autossa , kuin kotonakin ![]() on sitten varalla ![]() ja Fenix näyttäis siltä että noille pikkutarroille olis nyt runsaasti kysyntää tänne kans 2 Kai mun pitää noita jonkinmoinen nippu tilata, niin isoa, kuin pientä. Näyttää sen verran mielenkiintoa olevan, että saa relluttelijakin omansa kaupattua, ettei meille jää hirmu varastoja noita sitten käsiin. Kun ainakaan mulla ei ole pakka niin kunnossa, että olis moiseen varaa. Kai mun pitää noita jonkinmoinen nippu tilata, niin isoa, kuin pientä. Näyttää sen verran mielenkiintoa olevan, että saa relluttelijakin omansa kaupattua, ettei meille jää hirmu varastoja noita sitten käsiin. Kun ainakaan mulla ei ole pakka niin kunnossa, että olis moiseen varaa. Jos joku haluaa kangasmerkei ni täällä on edullisia http://www.merkillinen.fi/flash/ Mulle sais olla pienemmätkin, kun tuo kuljinkin on hieman kääpiö.. ![]() Mittakaavasta saa hyvän kuvan, kun ottaa näytölle sen mallikuvan ja sitten zoomaa sen siihen näytölle. Sitten vain CTRL + oikeaan kokoon ja viivottimella mittaa. |