Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vuosi/kausipaikkalaisten kirjoittamattomat säännöt
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 25.06.2013 kello on 13:13 ---Niin ja tähän piti kommentoida et ei vois vähempää kiinnostaa mikään rakentelu. Terassikin on edellisten vuosipaikkalaisten jäljillä.
--- Lainaus päättyy ---
Kyl se koiran kanssakin mukavaa olla on pikkune terrazza..voi pitää sitä siellä irti ja hän voi valita paikkansa misä löhöilee. Tosin ei sitäkään voi jättää vahtimati..pari kertaa on pompannu aidan yli liesuun ;D Kun me sitten taasen joskus aletaan oikke kulkeen ni tuo atria vaihtuu silloin kyllä as autoon. Mä inhoon kiskoo mitään perässä.
Hieman keske teko tos vaihees..
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 25.06.2013 kello on 13:40 ---Mä inhoon kiskoo mitään perässä.
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta saisi hyvän provon aikaiseksi mutta ei viitsi, kunhan nyt pisti niin silmään. ;D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Kara Vaani - 25.06.2013 kello on 13:22 ---Jokainen hoitakoon oman lapsensa kasvatuksen ja vahtimisen myös karavaanarialueilla . Jos ei omia lapsiaan ennätä vahtimaan, on parempi etsiä joku muu harrastus. Ei tuota voi paidoilla muille sälyttää.
--- Lainaus päättyy ---
Ei lapsi tai varhaisnuori ole häkkieläin jota voi koko ajan pitää valvonnassa. Ja aina se lapsi/nuori ajattelemattomuutta an tekee asioita
Ja mikäli kommenttisi oli tarkoitettu Ipsulle, hän taitaa pitää kuria ja rajoja reilusti lapsilleen enemmän kun keskivertovanhempi.
Tuo paitajuttu oli minusta mainio ja itseasiassa järkevä. Moni vanhempi närtästyy jos ulkopuolinen kehtaa sanoa heidän lapsilleen jotain kun huomaa, että lapset selkeästi tekee jotain tyhmää.
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 25.06.2013 kello on 13:46 ---
Tuo paitajuttu oli minusta mainio ja itseasiassa järkevä. Moni vanhempi närtästyy jos ulkopuolinen kehtaa sanoa heidän lapsilleen jotain kun huomaa, että lapset selkeästi tekee jotain tyhmää.
--- Lainaus päättyy ---
Kerron tähän väliin oman kokemukseni..kun olin kylässä ja isäntä loihti grillissä syötävää ja emäntä kantoi pötyä pöytään, siinä sitten ateriaa nautittiin ja pöytään asteli varhaisnuori tupakki suussa räkimään..niin minulla paloi pinna kun vanhemmat eivät sanoneet mitään, niin tokaisin että on sinulla pöytätavat tulla nyt tupakki suussa puhaltelemaan ihmisten päälle ja vielä räkimään siihen kun syödään.
Etkö yhtään ajattele tekosia miten törkeää käytöstä tuommoinen on.
No emäntä suuttui minulle niin ettei enää ole yhteyttä pitänyt.
Kara Vaani:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 25.06.2013 kello on 13:46 ---Ei lapsi tai varhaisnuori ole häkkieläin jota voi koko ajan pitää valvonnassa. Ja aina se lapsi/nuori ajattelemattomuutta an tekee asioita
Ja mikäli kommenttisi oli tarkoitettu Ipsulle, hän taitaa pitää kuria ja rajoja reilusti lapsilleen enemmän kun keskivertovanhempi.
--- Lainaus päättyy ---
Mun kommenttini on tarkoitettu niin kuin se on kirjoitettu. Aikuiset saisivat ottaa aktiivisempaa roolia lastensa/ nuortensa käyttäytymiseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta