Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vuosi/kausipaikkalaisten kirjoittamattomat säännöt
Haapaniemen Paroni:
Tai hommaa itselle :D
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 25.06.2013 kello on 12:37 ---
Lapsille jo aattelin teettää paidat joissa lukis et "Minua saa komentaa" kun ei ite ehdi niiden perässä eikä valvoa kaikkea mitä ne tekee. 8)
--- Lainaus päättyy ---
Meinaaks et (jos osaavat lukea jo) pistävät moisen paidan päälle :D ;D ;D
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 25.06.2013 kello on 12:45 ---Meinaaks et (jos osaavat lukea jo) pistävät moisen paidan päälle :D ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Meil on kuule niin kova kuri et taitaa mein lapset (isommat, 10 ja 12-v) olla ainot tuon ikäiset jotka alueella käyttää pyöräilykypärää. Ei siinä sit yks paita enää mitään olis ;D
Reilu viikko takaperin just yllätin likat itse teosta kun kantoivat liukumäkeen hiekkaa. Ei vaan ollut kukaan lähellä seisovista aikuisista uskaltanut asiasta sanoa ::)
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 25.06.2013 kello on 12:44 ---Tai hommaa itselle :D
--- Lainaus päättyy ---
Tai miehelle :laugh:
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 25.06.2013 kello on 09:23 ---Eikös se riitä että rakentelee itselleen mahdollisimman ison "siirtolapuutarhan" terasseineen. Kutsuu ystävät ja kaverit sinne vapaa-ajan viettoon. Ja vetoauto vaikka väkisten siihen myös, jolla rillataan ympärialuetta, ei pienellä vaihteella liruttaen, vaan siten että pöly nousee. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Niin ja tähän piti kommentoida et ei vois vähempää kiinnostaa mikään rakentelu. Terassikin on edellisten vuosipaikkalaisten jäljillä. Lasten kanssa on mukava kun on etuteltta joka antaa sadekeleillä vähän lisäneliöitä. Vaunupaikka on mulle loman/vapaa-ajan viettoa varten eikä mikään vieraiden kestitsemiseen tarkoitettu mökki. Ja vetoauto oli juhannuksenakin vaunualueeln portin ulkopuolella.. ::)
Ei vissiin sit olla ihan tyypillisiä vuosipaikkalaisia. Tällä viikolla pitäs käydä vielä purkamassa teltta et pääsee ens viikolla lähtemään lomareisuun..
Kara Vaani:
Jokainen hoitakoon oman lapsensa kasvatuksen ja vahtimisen myös karavaanarialueilla . Jos ei omia lapsiaan ennätä vahtimaan, on parempi etsiä joku muu harrastus. Ei tuota voi paidoilla muille sälyttää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta