Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Aloittelijalle neuvoja matkailuauton hankintaan

<< < (44/52) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: käpynotko - 10.06.2014     kello on 19:55 ---Kyllähän se puhallin ääntä pitää ainakin täydellä pyynnillä. Mutta kyllä silloin nukuttuakin tuli.
Pelkkää ilmanvaihto puhallusta ei kuustonnisessa ole.

--- Lainaus päättyy ---

Riippuupi vähän siitä, missä lämmitin on.   Takatallissa, sängyn alla ja ääni on olematon.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Karrppa - 10.06.2014     kello on 19:50 ---Luulen kyllä että lämpö riittää, mutta kuinka kova se hurina on ja herääkö siihen kun se alkaa puhaltamaan.. onko näissä 6002 sarjalaisissa myös pelkkää puhallusta jolloin toimisi ilmanvaihtajana helteillä?

--- Lainaus päättyy ---

Niin kuin jo kerrottu, niin pelkkää puhallusta ei ole. Vaikka olisikin, niin eipä paljoa iloa, kun se olisi vain ilman kierrättämistä.

Mitä ääneen tulee, niin "ihan kylmällä" lämmitys vaiheessa ääntä riittää.  Mutta sitten kun on menossa "ylläpito lämmitys", niin suhinaa on sen verran, että tietää lämmityksen toimivan. Ei ole häirinnyt meitä.

kaarina:
Se puhalluksesta tuleva ääni on musiikkia korville, tietää, että lämppäri pelaa ja voi rauhassa nukahtaa, ei pelkoa palellemisesta. Minä oon herkkäuninen, mutta tuo puhalluksen ääni on unimusiikkia :)

t.Kaarina

Karrppa:
 Onkos näissä 6002 mallisissa tuota sähkölämmitys mahdollisuutta ollenkaan? Välillä kun tulee roikannokassakin lämmiteltyä..

Tuohon koneen eroihin ajettaessa ois mukava kuullu kommentteja eli 2.5td vs. 2.8jtd?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Karrppa - 10.06.2014     kello on 23:46 --- Onkos näissä 6002 mallisissa tuota sähkölämmitys mahdollisuutta ollenkaan?

--- Lainaus päättyy ---

Mikäli tyypissä on kirjaimet EH, niin sitten on. Jos ei ole, niin sähkölämmitystä ei saa edes jälkiasennuksena.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View