rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: No mikäpä muukaan ku alde 3000  (Luettu 3295 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.03.2018 kello on 11:01
No mikäpä muukaan ku alde 3000
« : 23.06.2013 kello on 20:58 »
Olin jo irroittanut vesiletkutkin ja koko kaminan irti lattiasta ku ei syty niin prkl ei syty ja ajattelin että
palopää auki kun on humahtamalla syttynyt et kipuna hukassa mutta sitten ahaa, mittasin kaasun
magneetti venttiilille ei tuu sihkua ei sitten voltin volttia missään vaiheessa :o.Ohjauspaneelin tinasin läpi,relekortin samoin.painekytkime lle tulee kaikkiin kolmeen jännite kun puhallin pyörii eli jääkö enää vaihtoehtoja muuta kuin musta boksi mjo:lle koska ohjaus näytti tulevan suoraan tuosta mokomasta :-\ ja kerro hyvä veli miten selviät tuollaisesta pakettiin valetusta boksista ;)

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:18
Vs: No mikäpä muukaan ku alde 3000
« Vastaus #1 : 23.06.2013 kello on 21:01 »
Olin jo irroittanut vesiletkutkin ja koko kaminan irti lattiasta ku ei syty niin prkl ei syty ja ajattelin että
palopää auki kun on humahtamalla syttynyt et kipuna hukassa mutta sitten ahaa, mittasin kaasun
magneetti venttiilille ei tuu sihkua ei sitten voltin volttia missään vaiheessa :o.Ohjauspaneelin tinasin läpi,relekortin samoin.painekytkime lle tulee kaikkiin kolmeen jännite kun puhallin pyörii eli jääkö enää vaihtoehtoja muuta kuin musta boksi mjo:lle koska ohjaus näytti tulevan suoraan tuosta mokomasta :-\ ja kerro hyvä veli miten selviät tuollaisesta pakettiin valetusta boksista ;)

Kyllähän minä kerron, minä vaan selviän siitä ei se sen kummallisempaa ole. Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.03.2018 kello on 11:01
Vs: No mikäpä muukaan ku alde 3000
« Vastaus #2 : 23.06.2013 kello on 21:05 »
Eli jäiköhän muita vaihtoehtoja joita vois vielä kurkata ja onko ruuhkaa työpöydällä?

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:18
Vs: No mikäpä muukaan ku alde 3000
« Vastaus #3 : 23.06.2013 kello on 21:11 »
Eli jäiköhän muita vaihtoehtoja joita vois vielä kurkata ja onko ruuhkaa työpöydällä?

Leikkaa itse massa poksin reunoilta irti ja kampea varovasti piirilevy irti. Aloita kampeaminen liittimen vastaisesta kulmasta. Sen jälkeen tarkistat releen ja kipinämuuntajan juorokset ja juotat uudelleen. Jos teet sen itse ja et onnistu niin minäkään en enää sitä huoli korjattavaksi kun on hajonnut enemmän.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.03.2018 kello on 11:01
Vs: No mikäpä muukaan ku alde 3000
« Vastaus #4 : 23.06.2013 kello on 21:27 »
Ja eiku hommiin Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.03.2018 kello on 11:01
Vs: No mikäpä muukaan ku alde 3000
« Vastaus #5 : 23.06.2013 kello on 22:43 »
Do diid nyt on murua autotallin lattialla,putsasin koko juotospuolen ja kävin tinaukset läpi,varmaan arvaatkin kuinka kävi ;D alde kiitti tinuria ja hörähti iloisesti tulille Thumb
Oleko käyttänyt minkälaista ainetta uudelleen pakkaamiseen?Kiitos rohkaisusta Thumb

Ja kun ei ole tapana itteään kehua niin nyt teen poikkeuksen HYVÄ MINÄ! ;D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
Vs: No mikäpä muukaan ku alde 3000
« Vastaus #6 : 23.06.2013 kello on 23:04 »
Do diid nyt on murua autotallin lattialla,putsasin koko juotospuolen ja kävin tinaukset läpi,varmaan arvaatkin kuinka kävi ;D alde kiitti tinuria ja hörähti iloisesti tulille Thumb
Oleko käyttänyt minkälaista ainetta uudelleen pakkaamiseen?Kiitos rohkaisusta Thumb

Ja kun ei ole tapana itteään kehua niin nyt teen poikkeuksen HYVÄ MINÄ! ;D

Eikä haise omakehu yhtään.. Thumb ja neuvojalle kans  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: No mikäpä muukaan ku alde 3000
« Vastaus #7 : 25.06.2013 kello on 23:00 »
Eikä haise omakehu yhtään.. Thumb ja neuvojalle kans  Thumb
Minä peukutan kans. Thumb Iso on kynnys lähteä noita vehkeitä korjaan
mut kun siitä pääsee yli ja vielä onnistuu niin Thumb Thumb Thumb

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:18
Vs: No mikäpä muukaan ku alde 3000
« Vastaus #8 : 25.06.2013 kello on 23:04 »
Do diid nyt on murua autotallin lattialla,putsasin koko juotospuolen ja kävin tinaukset läpi,varmaan arvaatkin kuinka kävi ;D alde kiitti tinuria ja hörähti iloisesti tulille Thumb
Oleko käyttänyt minkälaista ainetta uudelleen pakkaamiseen?Kiitos rohkaisusta Thumb

Ja kun ei ole tapana itteään kehua niin nyt teen poikkeuksen HYVÄ MINÄ! ;D

Ei mitään aineita vaan annat olla sellaisenaan. Ei se sitä massaa kaipaa ja sen massan takia se on rikkikin mennyt. Thumb Hyvää työtä teit.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:25.03.2018 kello on 11:01
Vs: No mikäpä muukaan ku alde 3000
« Vastaus #9 : 26.06.2013 kello on 08:42 »
Juuri näin ajattelin itsekin siinä käyneen,suuret kiitokset vielä kerran Thumb