Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Jääkaappi ei syty, ennen kuin on ½ tuntia 220verkossa
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 15.08.2013 kello on 18:40 ---
vaihtakaa tuo , sen reikään oli tarttunut jotain moskaa ajan kanssa
en tiedä mitä mutta jotain siitä irtosi kun putsasin ja sen jälkee vanha kaappi toimi taas kuin ajatus
--- Lainaus päättyy ---
Ja kohta joku sanoo, ettei sitä saa itse vaihtaa... 8)
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.08.2013 kello on 10:31 ---Ja kohta joku sanoo, ettei sitä saa itse vaihtaa... 8)
--- Lainaus päättyy ---
Ei sitä saa itse mennä vaihtamaan!
Helpottiko tsakali? ;D :laugh: ;D :laugh:
Onko olemassa joku laki, joka oikeasti kieltää omat asennukset? En tiedä tästä, vaan ihmiskunnasta hiukkasen. Ja se epelilauma on jo useammallakin ammattilalalla markkinoinut maksullisia palveluita kehumalla, että kotona ei ilmaiseksi saisi harrastella. Ei ole liian kauan, kun vapautin sellaisen yli viisikymppisen naisen uskosta, että autoon ei saisi jarruja korjailla kotosalla.
Olisi varmaan hyvä idea pistää nyt merkkiä ja mallia/vuosikertaa jatkeeksi kaikille niille laitteille, joissa ongelmaa esiintyy.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 19.08.2013 kello on 12:23 ---Onko olemassa joku laki, joka oikeasti kieltää omat asennukset?
--- Lainaus päättyy ---
Laki vaarallisten kemikaalien ja räjähteiden käsittelyn turvallisuudesta 390/2005, 6.luku 55§
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 19.08.2013 kello on 12:23 ---Ei sitä saa itse mennä vaihtamaan!
Helpottiko tsakali? ;D :laugh: ;D :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Ei, ei oikeastaan, koska en ollut asian suhteen mitenkään ahdistunut. Ihmettelen vaan, että vasta nyt joku tarttui täkyyn ja sekin olit Sinä. Hukkaan meni. ;D
Mulli:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 19.08.2013 kello on 13:08 ---Laki vaarallisten kemikaalien ja räjähteiden käsittelyn turvallisuudesta 390/2005, 6.luku 55§
--- Lainaus päättyy ---
Hmm... Niinpähän näyttäisi olevan.
Yllättäen seuraava (56§ siis) olikin juuri tällaisten onnettomien lakien tapaista tauhkaa. Isommassa liikkeessä on siis yksi vastuuhenkilö, jolla on testattu pätevyys. Loput voivat olla sitten tavan autotalliasentajia, tai vaikkapa jäätelönmyyjiä. Käytännössä laki ei takaa sitä, että jokainen kaasulaitteiden kanssa askarteleva olisi testatusti pätevä niiden kanssa leikkimään.
Mikä taas käytännössä tarkoittaa sitä, että kuka tahansa lukutaitoinen kykenee käytännössä hoitamaan kaasuvehkeensä ilman merkkiliikkeen tuntitaksoja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta