Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Paras vetoauto?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 19.06.2013 kello on 12:46 ---Mahtaa olla palkkapussi pullea jos jokaiseen vekottimeen veroja maksat..no, niin kuin sanoit harrastus maksaa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole palkkapussi suuren suuri..
Autoista on kaksi kerrallaan käytössä ja muut "verovapaana" liikenteestä poistettuna. Eihän sitä nyt kaikilla voi yhtä aikaa ajaa.
Moottoripyörät ja harrasteautot ovat kaikki museoituja. Niissä kulut kieltämättä korkeat, kun vakuutukset ovat 35€/ajoneuvo.
Traktorissa ja peräkärrissäkin on varmaan joku 50€ vuosi vakuutusta yhteensä.
Enkä tuossa kyllä maininnut, että harrastus maksaa. Näillä vekottimien yhteisarvolla ei saisi vielä kunnollista matkailuautoa sen paremmin kuin veturiakaan.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 19.06.2013 kello on 10:01 ---Niitähän näkyykin tien päällä paljon.
--- Lainaus päättyy ---
Minäkin olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset ostaa kaikenmaailman koreita helistimiä, kun samalla rahalla saisi AUTON. Ja vielä nelivetoisen. :o
MarkoA:
Kerro lisää!? :laugh:
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 19.06.2013 kello on 13:16 ---Minäkin olen aina ihmetellyt, miksi ihmiset ostaa kaikenmaailman koreita helistimiä, kun samalla rahalla saisi AUTON. Ja vielä nelivetoisen. :o
--- Lainaus päättyy ---
Minulla taisi sellainen olla tänään lainassa, ja täytyy sanoa etten hienommalla vaunun vetoon soveltuvalla autolla ole koskaan ajanut. Vetokoukkukin tuli sähköisesti auton alta esiin ihan nappia vaan painamalla. Vetokykyä 3500 kg. 521 hp/720 nm ja yhdistetty kulutus 15,9 l/100 km. Ei paljon Hobby perässä paina...
Auto oli merkiltään Porsche, mallina Cayenne Turbo S. Jos ketään kiinnostaa niin voin ajan kanssa kirjoittaa pienen koeajoraportin, mutta harvemmin noita on vetoautoina näkynyt, valitettavasti.
esa:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 19.06.2013 kello on 15:59 ---Minulla taisi sellainen olla tänään lainassa, ja täytyy sanoa etten hienommalla vaunun vetoon soveltuvalla autolla ole koskaan ajanut. Vetokoukkukin tuli sähköisesti auton alta esiin ihan nappia vaan painamalla. Vetokykyä 3500 kg. 521 hp/720 nm ja yhdistetty kulutus 15,9 l/100 km. Ei paljon Hobby perässä paina...
Auto oli merkiltään Porsche, mallina Cayenne Turbo S. Jos ketään kiinnostaa niin voin ajan kanssa kirjoittaa pienen koeajoraportin, mutta harvemmin noita on vetoautoina näkynyt, valitettavasti.
--- Lainaus päättyy ---
Alkaa olemaan sama arvot kun tuossa minun veturissa omassa vääntöä enemmän Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta