Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Paras vetoauto?
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.06.2013 kello on 12:35 ---Mä oon ratkaissut tän ongelman siten, että mulla on henkilöauto henkilökuljetuksia varten. Pakettiauto pakettien kuljetusta varten. Moottoripyöriä prätkäilyä varten. Sitten välillä voi kurvailla erinäköisillä harrasteautoilla, joihin sellainen nelivetokin kuuluu.
Niin ja tietysti retkuiluauto retkuiluajoa varten.
Perävaununa on Muuli, jolla kulkee lähes kaikki roju, mopoista lähtien. Sitten jos mikään ei riitä, niin otan pikku Massikan ja kytken siihen peräkärryn. Sillä menee sitten jo vaikka p*askakuorma.
Kaikille näille vekottimille on yhteisenä tekijänä olematon arvo, mutta jokaisellahan on harrastuksensa.
--- Lainaus päättyy ---
Mahtaa olla palkkapussi pullea jos jokaiseen vekottimeen veroja maksat..no, niin kuin sanoit harrastus maksaa. ;)
ihaa:
Moottoripyörä no nyt on ainakin verovapaa. Thumb
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.06.2013 kello on 12:47 ---Moottoripyörä no nyt on ainakin verovapaa. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
No vakuutukset sun muut..tyttärellä kevari ja mulla mopo, hitto kyllä maksaa niin, kevarilla ajoa n3-4kk-> n600€ mopolla vähän vähempi.. :'(
Alan:
Mullakin on vehkeitä sen verran, että jo verot ja vakuutukset pakottaa ajattelemaan monikäyttöisyyttä. Kun tarvii rahaa myös noiden vehkeiden käyttöön. :(
Tai sitten hankkimaan mahdollisimman pienillä käyttökuluilla toimiva väline, jollaisena Aygo on osoittautunut hyväksi. Kun ei ole ammattilainen vehkeiden ylläpidon saralla, niin päivittäiseen käyttöön (tai vaikkapa pitkille reissuille) ei voi ostaa olemattoman arvoista.
Vene on myös verovapaa - nykytilanteessa olen hivenen huolissani siitä, että moottoripyöriltä ja rekisteröidyiltä veneiltä voi verovapaus lähteäkin.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 19.06.2013 kello on 12:46 ---Mahtaa olla palkkapussi pullea jos jokaiseen vekottimeen veroja maksat..no, niin kuin sanoit harrastus maksaa. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ja jo yksistään noiden pakolliset vakuutuksetkin tekee pienen omaisuuden :'(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta