Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Paras vetoauto?
K.E.V:
Pari noita Englannissa tullut vastaan, kaverilla oli XJS V12 koneella, hän teetätti koukun ja Piccolo perässä liikkui sillä. Sveitsissä oli kerran RR jossa koukku ja siinä vaunu. Kaikkea liikkuu ;D
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 18.06.2013 kello on 16:25 ---Vai että paras vetoauto,, no joo jokainen tykkää mistä tykkää..
--- Lainaus päättyy ---
Näin on. Tuossa listassa ei ollut yhtään sellaista autoa, joka täyttäisi mulle tärkeimmät vetoauton kriteerit. Yhtäkään niistä en kelpuuttaisi itselleni veturiksi. Mutta parhaus on kai suhteellista.
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 21.01.2016 kello on 08:54 ---Näin on. Tuossa listassa ei ollut yhtään sellaista autoa, joka täyttäisi mulle tärkeimmät vetoauton kriteerit. Yhtäkään niistä en kelpuuttaisi itselleni veturiksi. Mutta parhaus on kai suhteellista.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan uteliaisuudesta kysyn, mitkä ne kriteerit on ?
88k5:
^
Juu, jos jätetään piilossa ollut sana: "minusta" pois. Eiku speksejä peliin (niin muutkin tietää) - varsinki sellaisia, jolla valmistaja mainitsee vetotehtäviin tarkoitetun 8) Pysytään kuitenkin O2-luokan kärryjen vetäjissä, niin jokseenkin karavaani hommaa liippaa (taino, jos jollain puolikas vaununa on, niin mielleellää kuulis ;D)..
Uskoisin, että vetohommiin jotain järjetystä löytyy - mutt, jos kompromissi-perhekassi-päästötön-tilaihme-jne.. pitää samalla olla, ollaan kaukana otsikosta (siihen pitää listätä jotain..).
Catiska:
TUV julkaisi taasen katsastustilastonsa . Siitä saa tietty jotain osviittaa "parhaaseen vetoautoon", ainakin sen osalta mikä on todennäköisyys että suuri vika voisi katkaista matkan.
http://www.taloussanomat.fi/autot/2016/01/20/katsastustilasto-julki-naissa-autoissa-on-vahiten-vikoja/2016742/304
Tuolta löytyy myös vanhempien vuosimallien listat. Äkkiseltään joko Japsit on taantuneet tai pitäneet laatunsa ja Saksalaiset ovat kirineet. Korea, Italia ja Ranska ovat pitäneet paikkansa. En kyllä jaksanut tehdä ajomäärään suhteutettua vertailua kuin minua kiinnostavaan ikäluokkaan ja se vain vahvisti omia kokemuksiani.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta