Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

18-20.2.2011 Treffien jälkilöylyt (Oli: Vs: Lemmille Infon Treffit 18-20.2.2011)

<< < (11/18) > >>

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 21.02.2011     kello on 21:19 ---Laittakaa nyt kuvia sieltä treffeiltä.

Olis kiva katsella millaista siellä oli.
Ja samalla oppis tuntemaan ihmisiä
kasvoilta.

Vai pitääkö aloittaa uusi ketju "Naamakirja" ?

Tämähän alkaa mennä jo ohi aiheen,
Pahoittelen.

--- Lainaus päättyy ---

Mutta niinhän ne treffitkin ovat jo ohi. Mä en ainakaan (toistaiseksi) laita lisää kuvia, viime kertainen Kohtauspaikan juttu riitti.
Vaikka aiemminkin on ollut infon puolella treffikuvia, niin jostain syystä muutamat takertuivat tähän viimeiseen oikein tosissaan. Ja ennen kaikkea poissaolevina. Asia jota en ymmärrä alkuunkaan. :o

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.02.2011     kello on 21:23 ---  Sensurointi päällä !!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Mä meen nukkuun, jos vaikka unta näkisin. :D

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 21.02.2011     kello on 18:56 ---  On se sitten kumma,kun jotkut varjelee omaa kuvaansa ,siitä syystä en viihdy tuollaisissa kokoontumisissa

--- Lainaus päättyy ---

Mä ymmärrän kyllä miksi kaikki ei halua naamaansa näkyviin.

Esimerkkinä nyt joku sellainen joka on esim. sosiaalihuollon tehtävissä. Ei ole kiva jos joku "asiakas" alkaa sun nimellä etsimään netistä yhtä ja toista ja yhdistää sut eri paikkoihin kuvien perusteella. Sillon on parempi ettei omat kuvat leviä nettiin.

Mutta joo, mun puolesta voi niitä treffikuvia laittaa, missä mun (ja varmaan ton miehenkin) naama näkyy.  Me annetaan täs ny oikein lupa. :D

Laitan pienen videopätkän tänne, kunhan saan sen ensin ladattua nettiin asti. Ei pitäs siinä juuri muiden naamaa näkyä kuin oman porukan.

Tässä: http://s51.photobucket.com/albums/f375/Ipsu2/?action=view&current=M2U00066.mp4

Dorotea:
Kovasti oli tutun näköiset paikat. Kiitos vaan videosta. :D

Mutta jos ajatellaan vaikka telkusta tulevia uutisia, niin kuinka paljon siinä kuvataan ihmisiä, ja varmasti heiltä ei kysytä lupaa otosten julkaisuun.
Täällä osa tuntee nimimerkin takana olevan henkilön, suurin osa ei tunne. Ja jos kuvassa ei ole mainittu sen esittävän sitä tai tätä henkilöä, niin eipä siinä yksityisyys paljon kärsi.

Outoa pelkoa toisilla kuvien julkaisun suhteen. Ehkä on sitten parempikin, etteivät he osallistu treffeille jos oman kuvan näkyminen jossain aiheuttaa suuria traumoja.
Onneksi suurin osa ei siitä välitä ja arvailuksi se menee kun edes nimimerkkiä ei ole kerrottu.

jopekka:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 21.02.2011     kello on 22:54 ---Onneksi suurin osa ei siitä välitä ja arvailuksi se menee kun edes nimimerkkiä ei ole kerrottu.

--- Lainaus päättyy ---

No eipähän niissä kuvissa tarvitse kertoa ketä niisä onkaa kohan on kuva vaan..  ;D

Joopa Joo.....   :D    ;)

Edit: lainaus korjattu, ylläpito

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View