rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Muihin karavaanareihin tutustuminen  (Luettu 17448 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Muihin karavaanareihin tutustuminen
« Vastaus #30 : 16.06.2013 kello on 08:23 »

Palatessani huomasin, että perskuta, asunto-osan ovi oli lopsahtanu lukkoon. Ohjaamon ovet oli ihan tarkoituksella.... Ja avaimet, tietenki sisällä. Voihan venäjä vähän pahemmin ilmaistuna. Kuskin ikkuna oli pienen raon verran auki, mutta eihän meillä mitään välineitä ollut. Viereisen kulkuneuvon isäntä oli tuumannu että pitäs olla rautalankaa, ja oli painellu sisälle kulkimeensa. Meidän isäntä kuvitteli että josko se olis apua tarjoamassa, etsimässä kenties jotain tarviketta. Mutta eipä. Oli vain tuumannu että onneksi on lämmin yö.

Thumb

Kulkimen ulkopuolelle on hyvä laittaa jemma nimiseen piilopaikkaan vara-avain.  :)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #31 : 16.06.2013 kello on 10:49 »
:laugh:  ;D  :P

Onpa mukava huomata etten olekkaan ainut "outo lintu"  Thumb

No, onpahan tullu koettua sitte ainaki yhet treffit, ja vielä on asennetta mennä katselemaan päiväohjelmaa ja odottaa kara-okea (vaikka pelkäänpä että humppatuutti jatkuu siinäkin........) Ja koitinhan mä opettaa ukkoa valssaamaanki tanssilattian reunalla, ja sitten vielä "sormipelillä" pöydän pinnalla, mutta eih, ei onnistunu  :laugh: Enkä tohtinu hakea ketää konkaria tanssimaankaan Thumbd

Mutta jospa sitä. Tämän palstan kautta olen saanu hyvän kuvan karavaanareista, uppo oudot ajelee ja auttaa, kun on jotain ongelmaa... (Enhän toki muista kuka, ja mikä oli ongelma, mutta ongelma kuitenki ratkes, vuos tai kaks sitte  ::) ) Joten eihän sitä tiiä vaikka sitä törmäis palstalaisiin jossain, löytyis yhteinen kiinnostuksen aihe. Ehkä reissaaminen  :laugh:
Hyvä ett viiun valot pelaa.. Olipa lähell ettei törmätty ku oltiin tuloss sinne rehveille ku oli tarkotus käyvä moikkaamassa äit muorii joka sill kyläll asustaa.. va sae ilma piti kotona ku siell tykkäis olla pihalla... vaikk nyhthän siell ois hieno ilma..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #32 : 16.06.2013 kello on 11:07 »
no mä olen taas tällänen
omituisten otusten kerholainen
tässäkin porukassa  ???
kun viihdyn erittäin hyvin treffeillä
kuin muissakin paikoissa
joissa on pal-joo-oon porukkaa
mutta onhan se hyvä
että meitä on monen moista kulkijaa
tai vaanaria
jotta jokaiselle löytyy jokaiselle omat harrastepaikkansa  Thumb

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.01.2014 kello on 21:55
« Vastaus #33 : 16.06.2013 kello on 12:10 »
Kulkimen ulkopuolelle on hyvä laittaa jemma nimiseen piilopaikkaan vara-avain.  :)

niin onki  :laugh: ja se on ollukki siellä  ;D mutta jostain syystä se on tarvittu sieltä ja unohdettu laittaa takas  :o Mut nyt emäntä lievässä kiihtyneessä tilassa kaiveli ompelupakin ylälootasta ja nykäs mertin kuminauhaa ja isännän avustuksella kyhäs varmuuslukon pitimen ettei oven kiinni laittaessa lopsahda lukkoasentoon... sen kun muistais vaan sitte paikoilleen laittaa...

Ruokaa laitellessa neitokainen nykäs hauen... on se taitava Thumb

• Vieras
  • Vs: Muihin karavaanareihin tutustuminen
    « Vastaus #34 : 16.06.2013 kello on 12:49 »
    Ite tykkään tutustua reissunpäällä siellä missä sattumoisin ollaan, mukavia tuttavuuksia /juttutuokioita on niin koti kuin ulkomaalaisten kanssa tullut. Mutta ymmärrän kyllä niitä jotka haluavat olla ihan itekseenkin, minäkin/mekin joskus kaipaan omaa rauhaa..jos oikein hyvin voi sattua niin on jopa mahdollista että törmää sellaiseen auto/vaunukuntaan että syntyy parempikin tuttavuus-suhde....

• Vieras
  • Vs: Muihin karavaanareihin tutustuminen
    « Vastaus #35 : 16.06.2013 kello on 16:08 »
    niin onki  :laugh: ja se on ollukki siellä  ;D mutta jostain syystä se on tarvittu sieltä ja unohdettu laittaa takas  :o Mut nyt emäntä lievässä kiihtyneessä tilassa kaiveli ompelupakin ylälootasta ja nykäs mertin kuminauhaa ja isännän avustuksella kyhäs varmuuslukon pitimen ettei oven kiinni laittaessa lopsahda lukkoasentoon... sen kun muistais vaan sitte paikoilleen laittaa...

Ruokaa laitellessa neitokainen nykäs hauen... on se taitava Thumb

jaa taidatte olla siinä venesataman rantapaikoilla. Tuossa venesatamassa on tullut monet kerrat yövyttyä, jo ennen nykyisiä karavanalueen pitäjiä. Kalaa on siinä venesatamassa, muutoin liian matalaa. Sitä vastoin kun lähtee uistinta vetämään niin silloin kannattaa laskea heti vieheet pyytämään. Kerran olen saanut rapaiat 3kg taimenen heti siitä ensimmäisten reimareiden kupeelta ja useampia pienempiä.
    Ruoka/lounas siellä ravintolassa on hyvää keskitasoa ja hinnat kohtuullisia. Saa ostaa myös herkullisia leivonnaisia.

Me kun ympäri ämpäri reissataan, aina tulee etsittyä paikallisia leipomoita. Mitä pienempiä ovat sen parempia ;)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #36 : 16.06.2013 kello on 20:41 »

Me kun ympäri ämpäri reissataan, aina tulee etsittyä paikallisia leipomoita. Mitä pienempiä ovat sen parempia ;)

Norjasta löytyy pieni baakkeri helpommin kuin meillä kotosuomessa. Ja ei muuta kun kaffeen keittoon kulkimeen.  Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    « Vastaus #37 : 17.06.2013 kello on 00:01 »
    Kerran olen ollut treffeillä Lahden messujen yhteydessä eikä se ollut yhtään hullumpaa. Tuli uusia tuttavuuksia ja naurua riitti. Reissussa ollessa campingit kierretään kaukaa ja mennään puskaan. Olen sellainen Camel-mies.

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:01
    • Epsoo
    « Vastaus #38 : 17.06.2013 kello on 00:03 »
    Olen sellainen Camel-mies.

Polttelet siis omia tupakoita ;D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    « Vastaus #39 : 17.06.2013 kello on 00:05 »
    Polttelet siis omia tupakoita ;D

Sorry, tarkoitin Camel boots- mies

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:01
    • Epsoo
    « Vastaus #40 : 17.06.2013 kello on 00:07 »

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
    • 1299XX
    « Vastaus #41 : 17.06.2013 kello on 00:35 »
    Minnen tykkää tästä että mä oon aina väärän ikänen. Mieleltäni en ole ku 27, syntymävuosi sanoo että 40 on täynnä. Sitte treffeillä on porukkaa joka on huomattavasti enemmän ku 27 tai 40.

No tääl on toinen joka on aina väärän ikänen.. Ei oo tuota 40 vielä ees mittarissa, vaikka 30 on jo ylitetty. Ihan liian nuoria minnekkään humppatreffeille. Ja sitä omaa pöytää tosiaan tuntuu nämä 50+ kovasti karttavan  ::)

Tähän on niin tottunut, kun mulla tän lisäks vielä ihan liian vanhoja lapsia.. Vanhempain illassa istun oman isäni, opettajani ja äidin serkkuni kanssa, meillä kun on samanikäisiä lapsia.. Ja nyt kun mun lapset on isoja (12, 10 ja 6), niin vanhat luokkakaverit taluttelee niitä omia taaperoitaan.. Toisilla ei lapsia vielä ollenkaan.

Tän kaiken lisäksi olen nainen ja voin keskustella AUTOista, mitä ei varsinkaan nämä vähän vanhemmat miehet tunnu millää sulattavan... Sitä on kohdannut tälläsiä  :o ilmeita kun kertoo vaihtaneensa autoon öljyt tai vesipumpun...

Mutta tosiaan ORGin treffeillä parin palstalaisen kanssa sentään on sananen vaihdettu (Sipu)  Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #42 : 17.06.2013 kello on 10:00 »
    No tääl on toinen joka on aina väärän ikänen.. Ei oo tuota 40 vielä ees mittarissa, vaikka 30 on jo ylitetty. Ihan liian nuoria minnekkään humppatreffeille. Ja sitä omaa pöytää tosiaan tuntuu nämä 50+ kovasti karttavan  ::)

Tähän on niin tottunut, kun mulla tän lisäks vielä ihan liian vanhoja lapsia.. Vanhempain illassa istun oman isäni, opettajani ja äidin serkkuni kanssa, meillä kun on samanikäisiä lapsia.. Ja nyt kun mun lapset on isoja (12, 10 ja 6), niin vanhat luokkakaverit taluttelee niitä omia taaperoitaan.. Toisilla ei lapsia vielä ollenkaan.

Tän kaiken lisäksi olen nainen ja voin keskustella AUTOista, mitä ei varsinkaan nämä vähän vanhemmat miehet tunnu millää sulattavan... Sitä on kohdannut tälläsiä  :o ilmeita kun kertoo vaihtaneensa autoon öljyt tai vesipumpun...

Mutta tosiaan ORGin treffeillä parin palstalaisen kanssa sentään on sananen vaihdettu (Sipu)  Thumb

oltais varmaan enemmänkin sanasia vaihdettu
    mutta kun siinä ulkoillessa pakkas tulemaan hiukan viilee olo
    pakastahan olikin silloin vaan -30 astetta
    mut olihan meitä treffeillä silloinkin 6 vaanarikuntaa
    (jos muistan oikein) uskaltautunut treffeille  Thumb
    ja vieläpä yksi uhkarohkea ,joka tuli raahesta asti
    siinä oikea vaanari ,ettenkös sanois  Thumb
    mutta eiköhän tässä vielä järkätä ,vaikka sinne Lemmille
    uudet treffit ja silloin ,kun olis vaikka + 20 tai hitusen vaillekkin 
    niin sekin olis parempi
    ja silloin saatais jutustella vaikka aamusta iltaan  Thumb :)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 6.07.2024 kello on 20:50
    « Vastaus #43 : 17.06.2013 kello on 11:36 »
    oltais varmaan enemmänkin sanasia vaihdettu
    mutta kun siinä ulkoillessa pakkas tulemaan hiukan viilee olo
    pakastahan olikin silloin vaan -30 astetta
    mut olihan meitä treffeillä silloinkin 6 vaanarikuntaa
    (jos muistan oikein) uskaltautunut treffeille  Thumb
    ja vieläpä yksi uhkarohkea ,joka tuli raahesta asti
    siinä oikea vaanari ,ettenkös sanois  Thumb
    mutta eiköhän tässä vielä järkätä ,vaikka sinne Lemmille
    uudet treffit ja silloin ,kun olis vaikka + 20 tai hitusen vaillekkin 
    niin sekin olis parempi
    ja silloin saatais jutustella vaikka aamusta iltaan  Thumb :)
    Hei, kiitosta vaan, tunnistin itseni tuosta. Pisin saunareissuni toistaiseksi, n. 600 km sivu;)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #44 : 17.06.2013 kello on 12:13 »
    Kaikkien kanssa juttuun on tultu,muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta,ne oli niitä oikeita karavaanareita ;) :D