Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasun sulkuventtiilien käyttö
krtek:
Luin tuossa pari viestiä ylempänä olevaa ilmanvaihto tarraa ja jäin miettimään onko tuossa sanamuodossa korjattavaa vai onko minun ymmärryksessä vikaa? Omassa vaunussa on samanlainen tarra mutta siihen on merkitty henkilömäärä.
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: krtek - 15.06.2013 kello on 16:06 ---Luin tuossa pari viestiä ylempänä olevaa ilmanvaihto tarraa ja jäin miettimään onko tuossa sanamuodossa korjattavaa vai onko minun ymmärryksessä vikaa? Omassa vaunussa on samanlainen tarra mutta siihen on merkitty henkilömäärä.
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen myös aina ihmetellyt tuota sanamuotoa, kun meilläkään ei aina ole ilmanvaihdon edellyttämää määrää ihmisiä, uskoisin sen silti kuitenkin toimivan. ;D
Tuo sanamuoto on jostakin 70-luvulta eikä kukaan ole uskaltanut puuttua siihen.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 15.06.2013 kello on 16:38 ---Minä olen myös aina ihmetellyt tuota sanamuotoa, kun meilläkään ei aina ole ilmanvaihdon edellyttämää määrää ihmisiä, uskoisin sen silti kuitenkin toimivan. ;D
Tuo sanamuoto on jostakin 70-luvulta eikä kukaan ole uskaltanut puuttua siihen.
--- Lainaus päättyy ---
Ahaa..
Tämä selittää sen, että mun tarraani ei kukaan ole koskaan merkinnyt mitään henkilölukua. Vetäiskös siihen tussilla sitten vaikka 1 henkilö, niin riittäis. ;)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 15.06.2013 kello on 17:24 ---Ahaa..
Tämä selittää sen, että mun tarraani ei kukaan ole koskaan merkinnyt mitään henkilölukua. Vetäiskös siihen tussilla sitten vaikka 1 henkilö, niin riittäis. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Minulla lukee 7 !
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: cossuesco - 15.06.2013 kello on 15:48 ---Itse ostin tällaisen hälytyslaitteen: http://www.reimo.com/fi/80200-g_a_s_plug_12v_24v_tupakansytyttimeen/ en sitä varten että pelkäisin nestekaasuvuotoa vaan ihan muuta kaasua :)
--- Lainaus päättyy ---
Tuollainen mullakin on. Se tunnistaa sekä propaanin, että butaanin. Paras paikka sille lienee lattian raja nestekaasun tunnistamiseen.
Samassa lehdessä oleva verrokki http://www.reimo.com/fi/80202-kaasuhaelytin_narkoosikaasuille/ ei tunnista propaania, mutta butaanin kyllä. Sitä ei kyllä siinä erikseen mainita. Lisäksi sen herkkyys on puolet pienempi kuin tuossa edellisessä. Ei siis kovin pienistä piippaa.
Molemmat kuitenkin tunnistaa narkoosikaasut luultavasti. En ole kokeillut, kun en sellaisia kaasuja omista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta