Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Hyvä mieli liikenteessä ja osaavat kuljettajat.

<< < (3/7) > >>

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: norlet -  9.06.2013     kello on 21:44 ---ERITTÄIN ASIALLISESTI KERROTTU  Thumb itse olen juuri tuon merkinnäytön kans huomannut et sit haaveillaan ja haaveillaan et lähtiskö vai eikö lähtis >:D >:D . Silloin kun sitä näytetään ni silloin mennään tai ei sit roikuta perässä ja kärkytä koko ajan. Olen nykyisin jättänyt vähemmälle koko näytön ajakoot vaikka maailman tappiin asti perässä sitä hiljaisempaa nopeutta...

--- Lainaus päättyy ---
Komppaan kumpaakin kirjotusta!Viime kesänä lopetin merkinannon kun meinas pari kertaa tulla tiukka tilanne.Tosiaan jotkut luulee että merkki on koko kesän voimassa :(.En edes anna merkkiä liian tiukassa paikassa.Jos ammattilainen on menossa ohi,annan merkkiä.

aaoulusta:
Minäkin olen ihan kahenvaiheilla tuon vilikun kanssa, samoja mietteitä edellisten kertomana...

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta -  9.06.2013     kello on 22:07 ---Minäkin olen ihan kahenvaiheilla tuon vilikun kanssa, samoja mietteitä edellisten kertomana...

--- Lainaus päättyy ---

Se on tuo vilkun käyttö tuossa tilanteessa riskaapelia, jos pikkutieltä pyörähtää joku vastaantulevien kaistalle. Mielestäni se riittää kun ajaa omaa kaistaa ja jos joku meinaa edelle, näyttää hyväksymisen reunaviivaa tallaamalla.  :)

Komissarov:
Noin se nykyisin menee. Kesän ensimmäisellä reissulla sitä aina jaksaa muutamalle merkkiä tarjota, mutta kun ei sitä ymmärretä, niin loppukesän joutaa sitten olemaan hieman hiljaisempaa. Raskas liikenne toki huomioidaan tarpeen mukaan. LEDi-Audi- ym. miehiä huomioin laittamalla lukemista vaunun takakulmaan, ettei tule aika pitkäksi takanurkassa roikkuessa...

Haapaniemen Paroni:
Muutamia kertoja on joutunut väistämään pientareelle raskaalla kalustolla,kun on vastaan tullut leveä kuljetus,ja hälytys ajoneuvot,mutta vaunulla en mene pientareelle henkilöauton takia,vilkkua kyllä näytän,että ohi vaan ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View