Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä

<< < (10/17) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Sakarias -  3.06.2013     kello on 12:43 ---Tais olla aluksi 160 hp 350nm ja nyt 180hp ja 400nm. Auto vaan optimoitiin,  ei ollut tarkoitus edes tuunata sen enempää.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän tolla jo pärjää ;)

Topelius:
Tuo egr puoli enemmänkin huolestuttaa.  Putsailin egr:n ympäristön ja ennen imusarjaa olevan kumiputken,  jotka olivat ihan mahdottomassa töhnässä.  Ei taida tuo imusarja puhdistua enään itsestään kun uutta moskaa ei enää tule?

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Sakarias -  3.06.2013     kello on 12:43 ---Tais olla aluksi 160 hp 350nm ja nyt 180hp ja 400nm. Auto vaan optimoitiin,  ei ollut tarkoitus edes tuunata sen enempää.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on tuossa Volvossa vakiona tuo 185hp:ta ja 400nm..

Aakku:
Mulla tuossa wanhassa retkuiluautossa on joskus ollut 100hv ja vääntöä 250Nm.
Hyvin on mennyt tasavauhtia mäet ylös ja alas. Kulutuskin on alle 8 litraa.
Ai niin, mutta eihän mun tarvinnutkaan raiata mitään perässä, eikä se nyt muutenkaan paljoa paina.  :D

Satasen lätkäkin on takana, eikä sitä saa ottaa pois ilman muutoskatsastusta..

relluttelija:

--- Lainaus käyttäjältä: Komissarov -  3.06.2013     kello on 08:55 ---Minkälaisia lukemia Motorbit tuohon Rellun 3-litraiseen Nissaniin rakentaa? Se kun lienee tehtaan jäljiltä melko maltillisessa vireessä, lähes kuten tuo meidän samankokoinen vanhempiversioinen Ivecokin...

--- Lainaus päättyy ---
En ole dynolappuja nähnyt, autolla on ajettu "vakiona" kokonaista 7 kuukautta, 2/12-6/12. Tuli pieni tapaturma ohitustilanteessa ja piti käydä poistamassa ohjelmoinnit katsastusta varten  :D
Motorbitin jälleenmyyjän arvio tehomuutoksesta on jotain 136/320 -> 170-180/400
Numerot ei ole meikäläiselle niin tärkeitä kuin ajo- ja käyttömukavuus.
Auton ensimmäinen omistaja jolta ostin Masterin, ei edes ollut tietoinen optimoinnista. Ei ollut koskaan ajanut vakiona, niin ei ollut huomannut muutosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View