rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä  (Luettu 20026 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
« Vastaus #15 : 1.06.2013 kello on 19:32 »
Mutta kumminki tien tukkona vaikka on ns.hv :D Monesta 100 lätkäläistä as,autosta joutunut menemään vaunun kanssa ohi,kun ajelevat 70km/h tunnissa ;) Jos eivät uskalla ajaa nopeuksien mukaan,niin kuljin parkkiin koti pihaan :P

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:14.06.2018 kello on 22:00
Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
« Vastaus #16 : 1.06.2013 kello on 20:18 »
Mutta kumminki tien tukkona vaikka on ns.hv :D Monesta 100 lätkäläistä as,autosta joutunut menemään vaunun kanssa ohi,kun ajelevat 70km/h tunnissa ;) Jos eivät uskalla ajaa nopeuksien mukaan,niin kuljin parkkiin koti pihaan :P

Toi sama pätee myös moneen muuhunkin tiellä liikkujaan, mut jokainen tavallaan ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:23
Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
« Vastaus #17 : 1.06.2013 kello on 20:36 »
Mutta kumminki tien tukkona vaikka on ns.hv :D Monesta 100 lätkäläistä as,autosta joutunut menemään vaunun kanssa ohi,kun ajelevat 70km/h tunnissa ;) Jos eivät uskalla ajaa nopeuksien mukaan,niin kuljin parkkiin koti pihaan :P
Niinpä..
Itse ajelen rauhallista reilua 80km, eli rekkavauhtia ja on 100 lätkä takaikkunassa.
Välillä menee vaununvetäjät ohi tukka putkella. Mihinkähän sitä on niin kiire? Liekö liian lyhyt loma? Jos pitää koko ajan paahtaa lomalla, niin mielummin sitten kuljin parkkiin kotipihaan ja muiden harrastusten pariin..  :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
« Vastaus #18 : 1.06.2013 kello on 20:37 »
Hieman ohi aiheesta,mutta minkäs tekee,kun on alla vanha a-auto,tehot olemattomat,on pakko "röpötellä" sillä vauhdilla,mikä koneesta löytyy,mutta kai laki sallii myös ajamisen yleisillä teillä,sillä nopeudella,mihin auto pystyy,ajan aina 70:n kymppiä,menkööt ohi,jos on kiire !!!!

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 08:39
Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
« Vastaus #19 : 1.06.2013 kello on 20:44 »
Pitääkö sitä lähteä lomalle, jos on niin kova kiire, itse ainakin haluan nähdä myös matkalla kaunista Suomea. Turha kiire pois liikenteessä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
« Vastaus #20 : 1.06.2013 kello on 20:45 »
 Thumb Thumb Thumb Thumb Thumb
Pitääkö sitä lähteä lomalle, jos on niin kova kiire, itse ainakin haluan nähdä myös matkalla kaunista Suomea. Turha kiire pois liikenteessä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
« Vastaus #21 : 1.06.2013 kello on 20:52 »
Pitääkö sitä lähteä lomalle, jos on niin kova kiire, itse ainakin haluan nähdä myös matkalla kaunista Suomea. Turha kiire pois liikenteessä.
Ei ole kiire,mutta nopeuksie mukaan mennään :D

  • Vieras
  • Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
    « Vastaus #22 : 1.06.2013 kello on 21:03 »
    Ei ole kiire,mutta nopeuksie mukaan mennään :D
    Minä menen liikennevirran mukana enkä nopeusrajoitusten mukaan...
    Jos alkaa tuntua liian verkkaiselta ...ohitan... ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 2.07.2020 kello on 20:17
    Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
    « Vastaus #23 : 1.06.2013 kello on 21:21 »
    Itse tykkään, että autosta löytyy sen verran tehoa jolla pääsee hitaasta autosta ohi vaikka Norjan ylämäissä. Laittaa kutoselta neloselle ja painaa kaasun pohjaan niin saadaan se 90km/h tauluun hetkessä, eikä tarvitse katsoa edessä ajavan mustaa savua Norjan hienoissa maisemissa. Maisemien takia Norjassa käyn. Ja jos autosta löytyy tehoa/vääntöä niin se menee hyvin ilman vaihteiden vaihtamista.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
    « Vastaus #24 : 1.06.2013 kello on 21:25 »
    Itse tykkään, että autosta löytyy sen verran tehoa jolla pääsee hitaasta autosta ohi vaikka Norjan ylämäissä. Laittaa kutoselta neloselle ja painaa kaasun pohjaan niin saadaan se 90km/h tauluun hetkessä, eikä tarvitse katsoa edessä ajavan mustaa savua Norjan hienoissa maisemissa. Maisemien takia Norjassa käyn. Ja jos autosta löytyy tehoa/vääntöä niin se menee hyvin ilman vaihteiden vaihtamista.
      Toivottavasti et joudu minun taakse !!! ;D

  • Vieras
  • Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
    « Vastaus #25 : 1.06.2013 kello on 21:35 »
    Noissa uusissa ransuissa on se vika että alavääntö on ihan hemmetin olematonta.
    Kuskista se ei voi olla kiinni koska niin moni on siitä sanonu jo.
    Varsinnnii pakittamaan lähtiessä auto sammuu heti jos ei nosta kierroksia todella korkealle..varsinni i jos olet asiakkaan tiloissa savikossa rypemässä.. Thumb
    Kyselin huollossa softapäivitystä mutta ei neth täällä Lapissa ymmärrä sellaisesta mitä siellä etelässä on... Thumbd :(

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 2.07.2020 kello on 20:17
    Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
    « Vastaus #26 : 1.06.2013 kello on 22:46 »
    Varsinnnii pakittamaan lähtiessä auto sammuu heti jos ei nosta kierroksia todella korkealle..varsinni i jos olet asiakkaan tiloissa savikossa rypemässä..

    Ja olihan transitti valittu nelivetoisena? kun kerta savikkoon on menty. Nelivedossa on tihempi välitys joten sillä ei pitäisi olla mitään ongelmaa edes liikkeelle lähdössä.

    Toinen mikä vaikuttaa transitin huonoon alavääntöön noissa matkamökeissä on se, että ne on usein tilattu pitkillä välityksillä

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
    « Vastaus #27 : 1.06.2013 kello on 22:51 »
    Itse tykkään, että autosta löytyy sen verran tehoa jolla pääsee hitaasta autosta ohi vaikka Norjan ylämäissä. Laittaa kutoselta neloselle ja painaa kaasun pohjaan niin saadaan se 90km/h tauluun hetkessä, eikä tarvitse katsoa edessä ajavan mustaa savua Norjan hienoissa maisemissa. Maisemien takia Norjassa käyn. Ja jos autosta löytyy tehoa/vääntöä niin se menee hyvin ilman vaihteiden vaihtamista.

    Jo vain, tuohon ominaisuuteen kannattaa satsata. Tuotahan tarvitsee aina ja joka päivä. Akat sanoo, että miehet on ainaisia lapsia, liekkö hyö väärässä.  :D

    Jokainen mielensä mukaisella tyylillään.  Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
    « Vastaus #28 : 1.06.2013 kello on 22:57 »
    Ei se voi olla Höpö sulle niin vaikea asia, että pienemmät ja ehkä uudemmat autot kulkee kovempaa.  Thumb

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 2.07.2020 kello on 20:17
    Vs: Tulipa Transit käytettyä tehon lisäyksessä
    « Vastaus #29 : 1.06.2013 kello on 23:00 »
    Olen vaan tottunut siihen että oma auto kiihtyy alle 10 sek. sataseen. Oli se sitten henkilöauto tai retkiauto  :D