Lisäämällä fluksia, myös juottuminen helpottuu.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Lisäämällä fluksia, myös juottuminen helpottuu.
Vanhan johdon kuparipinta oksidoituu ja sen takia tina ei tartu. Hankaa tai raavi johto säikeet puhtaaksi. Minä käytän vanhoissa josdoissa hopea tinaa. Hopeatina on erinomainen juote, varsinkin hapettuneissa liitoksissa. Tarttuu muuten mm. rosteriin ja niklattuun antenniin. Vanhan johdon kuparipinta oksidoituu ja sen takia tina ei tartu. Hankaa tai raavi johto säikeet puhtaaksi. Minä käytän vanhoissa josdoissa hopea tinaa.No jo minä arvasin että tämä on tuttu alan miehille.Mistäs tämmöistä hopeatinaa mahtas löytää.Ihanko Puuilosta tai muusta marketista? Kiitoksia neuvoista tähän asti,pitää tosiaan hinkata jotenkin pintoja puhtaaksi.
Kyllä sitä Kaijjjaannistakin varmaankin löytyy. Mikäli ei, tilaa vaikka SP-elektroniikasta.
Tässä näyttäisi olevan yksi hankinta paikka.
http://www.vaapputarvike.fi/product_info.php?products_id=91 Kyllä sitä Kaijjjaannistakin varmaankin löytyy. Mikäli ei, tilaa vaikka SP-elektroniikasta.Ihanko 3 JJJ Kajjjaanista ![]() Spänx vinkistä.. Löytyy myös www.partco.fi osoitteesta.
Kyllä sitä Kaijjjaannistakin varmaankin löytyy. Mikäli ei, tilaa vaikka SP-elektroniikasta. SP-elekroniikka löytyy Oulusta Tuiran kaupunginosasta. SP-elekroniikka löytyy Oulusta Tuiran kaupunginosasta.Ok hyvä tietää. Sivuja: [1] Siirry ylös
|