Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ilmoja on pidellyt
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 31.05.2013 kello on 21:54 ---
Tuo "vuotettu" oli mulle kyllä ihan uus, liekkö se karjalais....vai ihanko savolaista perää ?
--- Lainaus päättyy ---
Kuopiossa minä sen eka kerran kuulin. Samoin että kun otetaan kakkua, silloin syödään. :D
0yxxy0:
Meillä tenavat meinaa että sitten on talviturkki heitetty pois kun on käynyt kokonaan veden alla. En ole vuosi kymmeniin heittänyt turkkia pois, mutta olen kaulaa myöten kastellut itseni joka kesä. Enoni aikoinaan opetti uimaan mua ja se riitti sukeltamisessa.
Soleil:
Ihanan lämmin lomasää synnyinmaassa jatkuu! Juuri nyt aamulla 24 kun kotona Saksassa on vain 8.
Taitaapi tutuilla ja naapureilla olla ihmettelemistä kun kerrotaan kuinka pohjolassa oli lämmintä. :)
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 3.06.2013 kello on 09:50 ---Ihanan lämmin lomasää synnyinmaassa jatkuu! Juuri nyt aamulla 24 kun kotona Saksassa on vain 8.
Taitaapi tutuilla ja naapureilla olla ihmettelemistä kun kerrotaan kuinka pohjolassa oli lämmintä. :)
--- Lainaus päättyy ---
Juuh.. matkan aikana eräs sakemanni jonka kanssa jutusteltiin sanoi että maailman kirjat sekaisin, kun skandinaaviassa hellettä ja täällä juuri lumet sulaneet ja hyvä ettei lisää tule ja vettä sataa ja sataa..
Haapaniemen Paroni:
Tällä hetkella vaan + 27.4 varjossa :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta