Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ulkosuomalainen

<< < (4/6) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 15.05.2013     kello on 18:46 --- Ja minä en ainakaan koskaan tule Luopumaan Sipusta Ystävänä,on monen monta ajastusta tästä maailmasta ja asioista kahden kesken rupateltu ja Vieläkin ollaan Hyviä Ystäviä ;) Elikkä pitäkää kiinni niistä oikeista ja Aidoista Ystävistä jotka Ovat Tukena myös Niinä Vaikeina Aikoina :D

--- Lainaus päättyy ---

risto reipas olet aina ISO YSTÄVÄIN  :-*
(enkä tarkota nyt kokoa vaikka kokonaan oletkin YSTÄVÄIN  :)  )

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 15.05.2013     kello on 19:11 ---risto reipas olet aina ISO YSTÄVÄIN  :-*
(enkä tarkota nyt kokoa vaikka kokonaan oletkin YSTÄVÄIN  :)  )

--- Lainaus päättyy ---
:-* :-*

Soleil:
Tuli aivan tippa silmään lukiessani noita viestejä niin ihanoita asioita täällä kirjoiteltiin.  :'(
Olette kaikki suuremmoisen ihania!   ;)

"Ole ylpeä itsestäsi ja nauti niistä asioista joista itse pidät."
Niin olenkin ja niin nautinkin suuresti. Tämä haave ja unelma kun on elänyt alle 10v niin kyllä tästä ihanasta uudesta elämä vaiheesta silloin nautitaan. :)

"Ja Wineltä se löytyy passeli, sopeva ja hyvä kuva tekstiin kuin tekstiin!"
Ja Wine osaa kirjoitaa mukavan kaunita asioita. :) Tervetuloa Baijeriin! Taidat kuitenkin haluta lämpimämpään.

"älä välitä noista "ystävistä" jotka ovat nekatiivisia vaan valitse ne jotka iloitsee kansasi"
En välitäkkään mutta on ikävä kohdata joitakin, joita on pakko kohdata. Niitä "ystäviä" on jäänyt tässä matkan varrella pois. Minusta ystävät elävät mukana suruissa ja iloissa. Toisen ilo on myös minun ilo, toisen suru on minun suru.

Sipu, niin se on, että ystävät voi valita mutta suku joutuu joskus kärsimään.

Minusta minä olen hyvin suomalainen ja isänmaallinenkin. Ei se, että on aina ollut hyvin kiinostunut muista kultuureista, tee minusta yhtään vähemmän isänmaallista. Tuon suomalaisuuden esille kyllä usein.
Tänäänkin minä sen kerroin postimiehelle.  ;) Hah
Jopa käsilaukussani on Suomen lippu pinssi ja pieni Suomi hirvi.
En halua olla venäläinen mutta imartelevaa oli kerran asuntoautoliikkeess ä kun luultiin espanialaiseksi.  ;)
Rakastan kyllä uutta kotimaatan suuresti suomalisuudestani huolimatta.

sipu:
Soleil uskon kyllä sen
että kotomaa ei taakse jää
vaan syömessä kulke aina mukana  Thumb
itse vaan olen niin pinttynyt kotimaahan
ja tähän kotopaikkaani
joka on oma pieni paratiisini  :)
ja hartain toiveeni on
että täältä saisin sitten aikanaan poistua
ns. suorin jaloin  Thumb
ja kun olen tällänen kototyyppi
niin en kotomaassakaan voi olla pois kotoa
kuin korkeintaan 3 päivää
ja sitten iskee koti-ikävä 10:lä  :D
en vois asua kaukana lapsosista
kun jo täälläkin heitä ikävöin  :'(
vaikka matkaa ei ole kuin 250 km suuntaan tai jotain  :)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: jatala - 15.05.2013     kello on 18:45 ---Eihän se ulkomaille muutto isänmaallisuutta välttämättä muuta mihinkään.

--- Lainaus päättyy ---

Itse katsoisin että Suomalainen on ulkomaille mennessään vientituote, näkee muunmaalaisetkin kuinka hienoa kansaa ollaan 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View