Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä suoritit asevelvollisuutesi ?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 22.02.2011 kello on 11:45 ---Syvät unet!! ;D ;D ;D ;D Tota on vaikea lyödä vaikka intissä melkein seisten välillä nukuttiinkin!!! Tietty vartiosta rapsahti bonuksia rikkeeseen...
--- Lainaus päättyy ---
-84 minulla rapsahti 2 ylimääräistä palvelusta nukkumisesta vartiovuorossa. Ei kauheasti harmittanut kun jouduin suorittamaan ne varuskunnalla patterin päivystäjänä sillä aikaa kun muut olivat yhden yön metsäkeikalla. Apupäivystäjiäkin oli iso joukko kun olivat marssivapaalla tai ulkopalveuuvapautuk sessa.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 22.02.2011 kello on 10:14 ---Niimpä loppuajan palvelin Gyltön linnakesaarella lennoston tutka-asemalla.
--- Lainaus päättyy ---
Käynyt olen, ja lienenkö missään nukkunut niin pimeässä tuvassa kuin tuolla. Ei päässyt päivänvalo tupaan asti. :)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.02.2011 kello on 12:33 ---Käynyt olen, ja lienenkö missään nukkunut niin pimeässä tuvassa kuin tuolla. Ei päässyt päivänvalo tupaan asti. :)
--- Lainaus päättyy ---
Linnoitusten yksi iso etu on todellakin pimeät nukkumatilat. Niissä on tullut vietettyä aikaa kerausten yhteydessä enemmänkin.
Roksis:
Kuopattu SavPr, KrhK 74-75. Muutama vuosi sitten jäin täysin palvelleena eläkkeelle samasta firmasta. Ei samasta paikasta. Eli useamman vuoden kertaus ;D
JariJ:
HelItR 2001 ja pikku reissu Haminassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta