Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä suoritit asevelvollisuutesi ?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 22.02.2011 kello on 10:14 ---79 - 80 Tikkakoski ja tutkanmittajakurssi .
Lokakuussa mentiin Tikkakoskelle josta sitten siirryttiin olikohan tammikuussa asemapaikoille.
Niimpä loppuajan palvelin Gyltön linnakesaarella lennoston tutka-asemalla.
330 päivän jälkeen kotiutettiin Satakunnanlennostos ta Porista.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan samanlainen kuvio, mutta olin aitovuoressa ja sitten porin kautta kotiutettiin. Olin tosin 345 pv ( yp:tä 15 pv ). :-[
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.02.2011 kello on 10:49 ---Ihan samanlainen kuvio, mutta olin aitovuoressa ja sitten porin kautta kotiutettiin. Olin tosin 345 pv ( yp:tä 15 pv ). :-[
--- Lainaus päättyy ---
Mistä yp:t Olitko "villi poika" tuohon aikaan??? ;D
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 22.02.2011 kello on 11:30 ---Mistä yp:t Olitko "villi poika" tuohon aikaan??? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Nukuin vartiossa ja unet meni vähän pitkäksi. ;D
migel:
Syvät unet!! ;D ;D ;D ;D Tota on vaikea lyödä vaikka intissä melkein seisten välillä nukuttiinkin!!! Tietty vartiosta rapsahti bonuksia rikkeeseen...
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 22.02.2011 kello on 11:45 ---Syvät unet!! ;D ;D ;D ;D Tota on vaikea lyödä vaikka intissä melkein seisten välillä nukuttiinkin!!! Tietty vartiosta rapsahti bonuksia rikkeeseen...
--- Lainaus päättyy ---
En tullut vartion vaihtoon niin hälytysryhmä kävi herättämässä. En ollut päivääkään yp:stä sisällä kun anoin opiskelulomaa, mutta unohdin kertoa, että koulutusta oli vain yksi päivä viikossa. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta