Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Missä suoritit asevelvollisuutesi ?

<< < (24/27) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 22.02.2011     kello on 10:14 ---79 - 80 Tikkakoski ja tutkanmittajakurssi .
Lokakuussa mentiin Tikkakoskelle josta sitten siirryttiin olikohan tammikuussa asemapaikoille.
Niimpä loppuajan palvelin Gyltön linnakesaarella lennoston tutka-asemalla.
330 päivän jälkeen kotiutettiin Satakunnanlennostos ta Porista.

--- Lainaus päättyy ---

Ihan samanlainen kuvio, mutta olin aitovuoressa ja sitten porin kautta kotiutettiin. Olin tosin 345 pv ( yp:tä 15 pv ). :-[

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 22.02.2011     kello on 10:49 ---Ihan samanlainen kuvio, mutta olin aitovuoressa ja sitten porin kautta kotiutettiin. Olin tosin 345 pv ( yp:tä 15 pv ). :-[

--- Lainaus päättyy ---

Mistä yp:t   Olitko "villi poika" tuohon aikaan??? ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 22.02.2011     kello on 11:30 ---Mistä yp:t   Olitko "villi poika" tuohon aikaan??? ;D

--- Lainaus päättyy ---

Nukuin vartiossa ja unet meni vähän pitkäksi. ;D

migel:
Syvät unet!! ;D ;D ;D ;D Tota on vaikea lyödä vaikka intissä melkein seisten välillä nukuttiinkin!!! Tietty vartiosta rapsahti bonuksia rikkeeseen...

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 22.02.2011     kello on 11:45 ---Syvät unet!! ;D ;D ;D ;D Tota on vaikea lyödä vaikka intissä melkein seisten välillä nukuttiinkin!!! Tietty vartiosta rapsahti bonuksia rikkeeseen...

--- Lainaus päättyy ---

En tullut vartion vaihtoon niin hälytysryhmä kävi herättämässä. En ollut päivääkään yp:stä sisällä kun anoin opiskelulomaa, mutta unohdin kertoa, että koulutusta oli vain yksi päivä viikossa. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View