Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Missä Vika? (kun vesipumppu ei toimi)

<< < (3/17) > >>

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  1.05.2013     kello on 15:16 --- Toivotaan,että lupa tulee ;)Kyllä pikkusen hatuttaa ja vielä uusi vaunu prkl..

--- Lainaus päättyy ---
Näitä näkyy olevan kaikilla merkeillä. ;D

K.E.V:
Minä hakisin pumpun takuuseen ja vaihtaisin itse. Aikoinaan ranskassa hajosi pumppu , ostin sieltä uuden ja maksoin (venetarvikeliikkees sä) 50€ , Helsinki-Caravan antoi rahat siitä käteen. Vaikka heillä se pumppu maksoi puolet vähemmän. Tuo pumppuhan on merkiltään ihan yleinen , jota melkein kaikissa vaunuissa on.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  1.05.2013     kello on 15:21 ---Minä hakisin pumpun takuuseen ja vaihtaisin itse. Aikoinaan ranskassa hajosi pumppu , ostin sieltä uuden ja maksoin (venetarvikeliikkees sä) 50€ , Helsinki-Caravan antoi rahat siitä käteen. Vaikka heillä se pumppu maksoi puolet vähemmän. Tuo pumppuhan on merkiltään ihan yleinen , jota melkein kaikissa vaunuissa on.

--- Lainaus päättyy ---
Täytyy huomenna soittaa sinne kokkolaan ja kuunella mitä sanovat,en rupea itse rassaamaan,kun on toi takuu ;) :D

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  1.05.2013     kello on 15:21 ---Minä hakisin pumpun takuuseen ja vaihtaisin itse.

--- Lainaus päättyy ---
Ei tuo vaikea ole vaihtaa itse.. ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 -  1.05.2013     kello on 15:27 ---Ei tuo vaikea ole vaihtaa itse.. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Eihän se vaikea ole vaihtaa mutta eihän taakuusta ole mitään hyötyä jos itse korjailee takuu aikana :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View