rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Paras pizza ei tule Italiasta  (Luettu 1148 kertaa)

  • Vieras
  • Paras pizza ei tule Italiasta
    « : 30.04.2013 kello on 22:48 »
    No sen uskon kun maistettiin Garda kylän pitsaa.. Thumbd
    Kokemusta oli siihen aikaan jo Kotipizzasta ja sen kilpailijasta Noutopizzasta.Oliha n pirun hyvät pizzat kotimaassa jos vertasi pizzan kotimaahan. ;D
    http://www.taloussanomat.fi/palvelut/2013/04/30/paras-pizza-ei-olekaan-italialaista/20136290/12
    No empä ole tietty kokeillu kaikkia Italian pizzoja...
    Ja reissussa oltiin vm.-88

  • Vieras
  • Vs: Paras pizza ei tule Italiasta
    « Vastaus #1 : 1.05.2013 kello on 08:28 »
    Viime kesänä maisteltiin parikertaa italialaista pizzaa, se on erinlaista ja yleensäkkin tällä Euroopassa. Sen erinlaisuuden tekee se ettei pizza ole läheskään niin rasvaista kuin suomalainen pizza, siinä on käytetty juustoa todella paljon vähemmän eli se on tervellisempää. Italialainen ruoka on minulle niin pettymys.
    Löytyy kyllä hyvää pitzzaakin. Vai onko makuni jo muuttunut tuonkin suhteen?
    Suomalainen kahvi nimittäin maistuu liian laimelle/pehmeälle. Taidankin seuravalla Suomi lomalla ottaa omat kahvit mukaan. :)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:24
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Paras pizza ei tule Italiasta
    « Vastaus #2 : 1.05.2013 kello on 09:15 »
    Pari viikkoa sitten Turkissa huomasin että sikäläiset pizzat ja kebapit eroaa kotimaisista.Tuli kyllä syötyä ja nälkäkin lähti.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:19
    • Autossa on pyörät
    Vs: Paras pizza ei tule Italiasta
    « Vastaus #3 : 1.05.2013 kello on 12:28 »
    Viime kesänä maisteltiin parikertaa italialaista pizzaa, se on erinlaista ja yleensäkkin tällä Euroopassa. Sen erinlaisuuden tekee se ettei pizza ole läheskään niin rasvaista kuin suomalainen pizza, siinä on käytetty juustoa todella paljon vähemmän eli se on tervellisempää. Italialainen ruoka on minulle niin pettymys.
    Löytyy kyllä hyvää pitzzaakin. Vai onko makuni jo muuttunut tuonkin suhteen?
    Itse pidän 100x enemmän tuollaisesta italialaisesta ja sen tyylisestä pizzasta,  kuin jenkkimallisesta missä juustoa kilo päällä.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 16:17
    Vs: Paras pizza ei tule Italiasta
    « Vastaus #4 : 1.05.2013 kello on 15:33 »
    No sen uskon kun maistettiin Garda kylän pitsaa.. Thumbd
    Kokemusta oli siihen aikaan jo Kotipizzasta ja sen kilpailijasta Noutopizzasta.Oliha n pirun hyvät pizzat kotimaassa jos vertasi pizzan kotimaahan. ;D
    http://www.taloussanomat.fi/palvelut/2013/04/30/paras-pizza-ei-olekaan-italialaista/20136290/12
    No empä ole tietty kokeillu kaikkia Italian pizzoja...
    Ja reissussa oltiin vm.-88

    Eiliseltä ihan hyvä kokemus Pohjoisen Gardan pitsasta. Enpä oli parempaa saanut ikinä, tosin vaikeaahan noita on vertailla. Myös Roomassa ja Oulussa olen saanut hyvää pitsaa, niin ja Sodankylässä ;)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:24
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Paras pizza ei tule Italiasta
    « Vastaus #5 : 1.05.2013 kello on 15:41 »
    Eiliseltä ihan hyvä kokemus Pohjoisen Gardan pitsasta. Enpä oli parempaa saanut ikinä, tosin vaikeaahan noita on vertailla. Myös Roomassa ja Oulussa olen saanut hyvää pitsaa, niin ja Sodankylässä ;)
    Täällä(Oulussa) nuita pizzerioita onkin ihan älytön määrä,on kyllä vara vaihtaa paikkaa jos maku ei miellytä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
    • Kulkija
    Vs: Paras pizza ei tule Italiasta
    « Vastaus #6 : 3.05.2013 kello on 20:05 »
    Napolista paras pizza löytyy, jos minä en sitä omassa fornossani tee.

    Täältä se maailman paras tehdään: http://www.damichele.net . Käyn aina kun satun kulmille.  ;D