Tekniikkakeskustelut > Projektit

Ducaton äänieristyksen parantamisen yritys

<< < (11/22) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 14.05.2013     kello on 23:26 --- Miksi Ducaton äänieristystä pitää parantaa?

--- Lainaus päättyy ---

Kun katsoo allekirjoituksista aiheen aloittajan ja sinun auton vuosimallia, niin pitäisi ero löytyä. Nuo autot ovat kuin eri planeetalta melun suhteen. Minulla on ollut -90 luvun ja 2000 luvun autoja, niin voin vakuuttaa tuon eron.

retkeilijä:
Jos käytössä ei ole aivan uusimpia malleja on melu ohjaamossa aina hieman ongelma. Mobiilissani on Michelin M+S renkaat ja ne ovat myöskin kohtalaisen äänekkäät. Ajonopeus kuitenkin harvoin ylittää 85 km/h, joten rengasmelu ei ole vakavaa mutta ei miellyttävääkään.

Toisaalta kuulon heikentyminen vaimentaa korkeita ääniä ja häiriöäänet keskustelua.  Jos ajan yksin pidempää matkaa kuuntelen musiikkia korvakuulokkeilla kännykästä. Kuulosuojaimet ovat vielä kokeilematta enkä viitsi rakennella äänieristystä. Parhaimmillaan mobiili on seisoessa.  ;D

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 15.05.2013     kello on 08:47 ---Kun katsoo allekirjoituksista aiheen aloittajan ja sinun auton vuosimallia, niin pitäisi ero löytyä. Nuo autot ovat kuin eri planeetalta melun suhteen. Minulla on ollut -90 luvun ja 2000 luvun autoja, niin voin vakuuttaa tuon eron.

--- Lainaus päättyy ---

Kumpaan suuntaan?  ;D ;D  Mulla ennen seat -99 ja nyt MB-90 hiljeni muuten auto kertaheitolla.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 15.05.2013     kello on 18:51 ---Kumpaan suuntaan?  ;D ;D  Mulla ennen seat -99 ja nyt MB-90 hiljeni muuten auto kertaheitolla.

--- Lainaus päättyy ---

No nuo ovat aivan eri merkkejä. Minä tarkoitin samaa merkkiä, mikä löytyy niistä allekirjoituksista. Ja se minun kokemus niistä meluista. Vuonna -04 saivat ylipuhuttua koeajamaan -03 autoa. Olin myyty mies jo sen melun puutteen ansiosta. Tässä autossa pystyi keskustelemaan ja kuuntelemaan radiota. Ja merkkihän on Fiat Ducato eikä SEAT tai MB

Arska:
Mulla oli vm89 ducato,niin siinä oli se hyväpuoli kun poikain kanssa reissasi niin matkustamon puolelta ei kuulunut mitään ääniä ohjaamoon. Pojat saivat juoda ja metelöidä mielin määrin eikä kuski kuullut siitä mitään.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View