Tekniikkakeskustelut > Projektit
Ducaton äänieristyksen parantamisen yritys
JPVäisänen:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 5.05.2013 kello on 14:53 ---Ja tämä oli kait mitattu pihass tyhjä käynnillä?
--- Lainaus päättyy ---
Eiku 100km/h motarilla ;) ..ei vaitiskaan, tyhjäkäynnillä pihassa :). Luulen että vaimo antaa sitte viimesen tuomion onnistumisesta kunhan lähetään reissulle.
Valtteri:
--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 5.05.2013 kello on 20:18 ---Eiku 100km/h motarilla ;) ..ei vaitiskaan, tyhjäkäynnillä pihassa :). Luulen että vaimo antaa sitte viimesen tuomion onnistumisesta kunhan lähetään reissulle.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se homma hukkaan mennyt ,huomaat sen viimeistään kun hyökkäät baanalle ja huomaat että vaimon ei tarvii toistaa ajo-ohjeita :laugh:
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 27.04.2013 kello on 19:50 ---Ei tossa mun polarissa ole mitään äänieristys ongelmia :D :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Ota mittari käteen ja mittaa 80 ja 100km/h vauhdeissa.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 6.05.2013 kello on 00:59 ---Ota mittari käteen ja mittaa 80 ja 100km/h vauhdeissa.
--- Lainaus päättyy ---
Tai laittaa vaunuun melumittarilla oleva kännykkä tallentamaan melua ajon aikana niin voi käydä niin että vaunu pesee autot mennen tullen.
Voi mennä jopa 90 dB rikki. Joku voisi tuonkin testata niin ei tarvitsisi miettiä vaan olisi tästäkin asiasta faktaa tarjolla, kukapa sitä nyt kuulopuheiden varassa haluaa olla missään asiassa. :D
Turhan Höpöttäjä:
Suurin hyöty tulee kylmän peltiohjaamon äänieristyksestä, lämmön eristys puolelle, vaikka materiaalit ei varsinaisia lämpöeristeitä olekkaan. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta