rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kummalla lähtisit.  (Luettu 8886 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 1.06.2024 kello on 20:14
Vs: Kummalla lähtisit.
« Vastaus #45 : 13.04.2013 kello on 12:06 »
Niin, kyllä omaltakohdaltani jäi tuo der vagen ehkä seuraavaan auton vaihtoon, mikäli sellainen enää sattuu tulemaan. Sattui vain omasta mielesta sopiva V.kohdalle.
Jonkin aikaa  uusikoppaisella Volvolla ajelleena tuntuu ettei se hassumpi ole ajolleen tuokaan. Jousitusta pehmennetty edellisiin verrattuna, mutta toisaalta terävät kuopat kolauttaa peräpäätä entiseen malliin.
Laskennallinen dies. kulutus pyörii 7-7,5 lt. paikkeilla. Keskikulutusmittari näyttää 7,7 lt. Kulutus hiukka enempi kuin edellinen vanhempi d5:n.
Toki parikymmentä heppaa enempi, vaikkei niille suurmmin tarvetta olekkaan.
Autoa vaihtaessa käy aina niin, ettei tahdo parkkipaikalta löytyä kun näyttää jotenkin vieraalta. ;D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:19
Vs: Kummalla lähtisit.
« Vastaus #46 : 13.04.2013 kello on 13:08 »
varmasti hyvä valinta tuokin vaikkakin karavaanaricorolla onkin. Ajaa varmasti tarkoituksensa oikein hyvin. Täytyy myöntää että on se volovo minunkin mielessäni ajoittain käynyt ja biliaankin on tullut eksyttyä...
Oman voortin vaihdon olen siirtänyt kesän yli ja vaihdokkaan merkkikin täysin auki. Neliveto on ainakin vielä tulevan auton vaatimuslistalla.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Kummalla lähtisit.
« Vastaus #47 : 13.04.2013 kello on 15:15 »
Kyllähän se on VOLVO ;) :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:02
Vs: Kummalla lähtisit.
« Vastaus #48 : 14.04.2013 kello on 00:43 »
Jonkin aikaa  uusikoppaisella Volvolla ajelleena tuntuu ettei se hassumpi ole ajolleen tuokaan. Jousitusta pehmennetty edellisiin verrattuna, mutta toisaalta terävät kuopat kolauttaa peräpäätä entiseen malliin.

Puuttuuko sieltä automaattinen tasonsäätö takapäästä? Mulla loppui omassa takapään outo käytös kun sain sinne sen mitä mulle myytiin eli nivot. Etupää alkaa kyllä olla 365t ajettuna jo liian löysän tuntuinen.