rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ropin pirtin hinnat?  (Luettu 13006 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.02.2022 kello on 21:05
  • Herrasmies kalavaanari
Ropin pirtin hinnat?
« : 7.04.2013 kello on 14:02 »
Osaako kukaan sanoa millaisia hintoja tuo Ropin Pirtti pitää tuossa Naimakkajärven kohdilla käsivarrentien varressa?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:13
Vs: Ropin pirtin hinnat?
« Vastaus #1 : 7.04.2013 kello on 18:21 »

  • Vieras
  • Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #2 : 7.04.2013 kello on 20:09 »
    Osaako kukaan sanoa millaisia hintoja tuo Ropin Pirtti pitää tuossa Naimakkajärven kohdilla käsivarrentien varressa?

    Älää mee Tertun hoiviin! Ei muuten, mutta ne Ropin Pirtin MUNKIT Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #3 : 7.04.2013 kello on 20:52 »
    Älää mee Tertun hoiviin! Ei muuten, mutta ne Ropin Pirtin MUNKIT Thumb
      Siitä ennen Ropinpirttiä,sillan etelän päästä,Oulun pojat lähtee veneellä ylävirtaan,ajavat prutkulla ylävirtaan,on kuulemma hyvin harria.

  • Vieras
  • Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #4 : 7.04.2013 kello on 21:06 »
      Siitä ennen Ropinpirttiä,sillan etelän päästä,Oulun pojat lähtee veneellä ylävirtaan,ajavat prutkulla ylävirtaan,on kuulemma hyvin harria.

    Tuttu paikka Thumb
    Joskus takavuosina oli tytöillä enempi noita etelän vieraita ja kevään jäljiltä vesi vielä kaivosta. Eihän se kaivovesi kauvaa saunoessa riitä ja olivat yrittäneet koko päivän ilmata järveen johdettua pumppua. Olivat lorotelleet siemenvesiä ja kokeilleet kaikki kommervenkit. Vaan eivät olleet tai osanneet ilmata pumpun pesää ???
    Noh minulla nuo pesähommat ovat olleet kudissa jo nöösipojasta asti. Paha vain kun pesän ilmauruuvista kulmat käännetty täysin pyöreäksi. Autosta löytyi sulkaviila ja sillä uudet laidat. Ilmaus ja pumppu alkoi hetisilleen sylkemään vettä.

    Tytöt syöttivät pojilleni navan täydeltä juuri paistettuja munkkeja ja panivat vielä pussin evääksi Thumb

    On muuten käymisen arvoinen paikka, siisti  ja kiireetön

    *****
    • Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.02.2022 kello on 21:05
    • Herrasmies kalavaanari
    Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #5 : 8.04.2013 kello on 07:02 »
    Löysin sähköpostiosoitteen ja laitoin postia...

    *****
    • Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.02.2022 kello on 21:05
    • Herrasmies kalavaanari
    Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #6 : 10.04.2013 kello on 21:04 »
    ärkeleen heinäkengät kun kukaan ei vastaan sähköpostiin... Olen laittanut useammakin postin ja Retku:sta tuli ainoastaan vastaus joka on hinnoitellut itsensä pihalle...

    Pitää varmaan alentua soittamaan josta en itse innostu... Sähköpostista saa aina jäljet ja voi vedota paikanpäällä että mitä on luvattu....

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:13
    Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #7 : 11.04.2013 kello on 00:26 »
    Auki näkyi olevan. Ainaskin toissapäivänä.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 16:17
    Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #8 : 11.04.2013 kello on 07:57 »
    ärkeleen heinäkengät kun kukaan ei vastaan sähköpostiin... Olen laittanut useammakin postin ja Retku:sta tuli ainoastaan vastaus joka on hinnoitellut itsensä pihalle...

    Pitää varmaan alentua soittamaan josta en itse innostu... Sähköpostista saa aina jäljet ja voi vedota paikanpäällä että mitä on luvattu....

    Mikäli teidät ajankohdan vieraillullesi, otsikoi viestisi vaikkapa "Tarjouspyyntö". Luulisi, että harvalla majoitusyrittäjällä on varaa olla tällaiseen vastaamatta.

  • Vieras
  • Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #9 : 11.04.2013 kello on 08:06 »
    ärkeleen heinäkengät kun kukaan ei vastaan sähköpostiin... Olen laittanut useammakin postin ja Retku:sta tuli ainoastaan vastaus joka on hinnoitellut itsensä pihalle...

    Pitää varmaan alentua soittamaan josta en itse innostu... Sähköpostista saa aina jäljet ja voi vedota paikanpäällä että mitä on luvattu....

    Ei taida olla ne ropin tytöt mitään nörttejä, eivät tosin ole edes niitä heinäkenkiäkään. Olisiko syytä hiukka miettiä joskus omaa asennetta, ei yrittäjillä ole päällimmäisenä ideana alkaa asiakkaitansa kusettamaan.
    Ja Ropinpirtin henki ei todellakaan ole suunnattu niille joille esim: nopeat nettiyhteydet ovat paikan suurimpia valttikortteja ;)
    Tietty jos itse ei pidä pätkääkään siitä mitä etukäteen sopii niin tottahan toki ajattelee muiden olevan kaltaisiaan ::)

    *****
    • Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.02.2022 kello on 21:05
    • Herrasmies kalavaanari
    Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #10 : 13.04.2013 kello on 19:06 »
    Pitää soitella sinne... itse olen x-generaation lapsi eli sen kaiken minkä voi tehdä tietokoneella, se myös tehdään mutta toisaalta ymmärrän ettei kaikki seuraa sähköpostiaan päivittäin tai tunneittain

    Tuosta että jää aina jotain mitä on sovettu paperilla niin minua on sen verran usein kusetettu varsinkin musiikkihommissa että vaadin nykyään kaikki tuollaiset missä rahaa isommin liikkuu paperilla. Tässä jos olisi tarkoitus olla 1kk paikanpäällä niin olisi kiva saada paperilla / sähköpostilla tietoa koska jos paikanpäällä tarina sitten muuttuukin vaikka +50% niin se vie reissutalouden kuralle helposti

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:13
    Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #11 : 14.04.2013 kello on 00:08 »
    Tässä jos olisi tarkoitus olla 1kk paikanpäällä

    Meinaat sitten tyhjentää koko Väylän?   :o         ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #12 : 14.04.2013 kello on 08:42 »
    Onhan hieman vieroksuttava asenne nyt pekaupilla. Minä en tuollaisella asenteella lähtisi minnekkään jos pelkäisin kusetusta koko ajan.
    Ja jos kaikki pitäisi saada puoli-ilmaiseksi,niin sehän se tappaa kaiken matkailubisneksen.

    Palveluista kannattaa aina maksaa jos haluaa tosiaankin ylläpitää palveluita.

    Kun juttelin Meri-vihanneksen omistajan kanssa joka rakensi koko caravan-alueen sinne omakustanteisesti,niin kirosi pihit karavaanarit joille pitäisi kaikki antaa ilmaiseksi ja jotka eivät edes käyttäneet baarin palveluja paitsi sitten kun olivat tintanneet tarpeeksi omia eväitään,niin ei ole mikään ihme että alueen kohtalo oli mikä oli.

    Jos Lappiin asti vaeltaa niin maksakoot asuminen mitä maksaa.Se on aina sen väärtti ja jos ilmaiseksi haluaa punkata niin onhan noita metsäparkkeja itäsuomessa-ainakin vähän aikaa.

    Olisi aika ahdistavaa pelkkä ajatus siitä että mitä maksaa oleminen ja mahdollinen lisämaksu alueelta sillä itse aluehan on ainutlaatuinen ja sitä tulee arvostaa!

    On kivempi tunne saunoa jo maksetussa saunassa kuin saunoa varkain huonolla omallatunnolla.

    Minun mielestä oleminen maksaa aina ja sen mukaan on elettävä...

    *****
    • Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.02.2022 kello on 21:05
    • Herrasmies kalavaanari
    Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #13 : 14.04.2013 kello on 12:13 »
    Ehkä tässä on vähän väärä sävy tai ulosanti ollut... Ajatus on siis se että itse pidän siitä että kyselen tietoja sähköpostilla ja ajatus siitä että siitä jää sitten myös mustaa valkoiselle on myös itseäni varten. Ei tarvi muistella mikä paikka maksoi mitäkin.

    Lapissa olen lähes poikkeuksetta yöpynyt edullisesti mutta esim. Retkun hinnat tulisivat olemaan n. 30e / vrk ja minusta se on aika kova hinta monessakin suhteessa. 15-20e on sellainen minkä vielä mielelläni maksan.

    itse kun en isommin palveluita kaipaa mutta täysin puskaankaan ei haluaisi mennä koska olisi jotenkin vaan mukavampi olla jos vaunu on valvovan silmän alla edes periaatteessa silloin kun olen esim. kaupassa tai telttaisemassa kairassa. Sauna tai suihku oisi plussaa mutta pärjään ilmankin omilla keinoillani...

    Eli isoin purnaukseni on tässä ollut se että pääosin tuntuu ettei sähköpostiin vastata, usein kyllä syynä on se ettei sähköpostia lueta, laatikko on luotu joskus sivujen tekemisen yhteyssa 1997 ja sen jälkeen sitä ei ole käytännössä käytetty... Poikkeuksiakin on mutta tässä on käytännössä nyt 3-4 postia odottamassa että saisin vastauksen...

    Lapsiperheenä kun matkustaa, on pakko miettiä sitä mitä mikin maksaa ja luulisin että olen kokonaisuudessa kuitenkin mieluisa asiakas lapin yrittäjille vaikka usein tinkaankin saunan kerran viikossa kaupan päälle. (mm. Kairijoella yleisön pyynnöstä muutettiin hintaa niin että laitettiin vähän lisää vrk-hintaan ja hinta sisältää saunan käytän kerran päivässä...)

  • Vieras
  • Vs: Ropin pirtin hinnat?
    « Vastaus #14 : 14.04.2013 kello on 19:35 »
    Ehkä tässä on vähän väärä sävy tai ulosanti ollut... Ajatus on siis se että itse pidän siitä että kyselen tietoja sähköpostilla ja ajatus siitä että siitä jää sitten myös mustaa valkoiselle on myös itseäni varten. Ei tarvi muistella mikä paikka maksoi mitäkin.

    Lapissa olen lähes poikkeuksetta yöpynyt edullisesti mutta esim. Retkun hinnat tulisivat olemaan n. 30e / vrk ja minusta se on aika kova hinta monessakin suhteessa. 15-20e on sellainen minkä vielä mielelläni maksan.

    itse kun en isommin palveluita kaipaa mutta täysin puskaankaan ei haluaisi mennä koska olisi jotenkin vaan mukavampi olla jos vaunu on valvovan silmän alla edes periaatteessa silloin kun olen esim. kaupassa tai telttaisemassa kairassa. Sauna tai suihku oisi plussaa mutta pärjään ilmankin omilla keinoillani...

    Eli isoin purnaukseni on tässä ollut se että pääosin tuntuu ettei sähköpostiin vastata, usein kyllä syynä on se ettei sähköpostia lueta, laatikko on luotu joskus sivujen tekemisen yhteyssa 1997 ja sen jälkeen sitä ei ole käytännössä käytetty... Poikkeuksiakin on mutta tässä on käytännössä nyt 3-4 postia odottamassa että saisin vastauksen...

    Lapsiperheenä kun matkustaa, on pakko miettiä sitä mitä mikin maksaa ja luulisin että olen kokonaisuudessa kuitenkin mieluisa asiakas lapin yrittäjille vaikka usein tinkaankin saunan kerran viikossa kaupan päälle. (mm. Kairijoella yleisön pyynnöstä muutettiin hintaa niin että laitettiin vähän lisää vrk-hintaan ja hinta sisältää saunan käytän kerran päivässä...)


    Samaa mieltä, nuo 3-4kympin hinnat kesällä kun ei edes sähköä kulu jollain muutoinkin vaatimattomalla alueella on jo sieltä syvältä. Ja jos hinta kesäaikaan on tosiaan jo kolmekympiä niin sauna joka on vähintä mitä palveluissa täytyy löytyä.
    Sellainenkin pointi on, että jos yöpyy samassa paikassa koko kuukauden niin kyllä yrittäjänkin täytyy katsoa peiliin ja tulla hyvää asiakasta vastaan Thumb