Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Mikä tekniikka luotettavin?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 7.04.2013 kello on 15:53 --- Tulikohan tuossa korjaus kulussa yksi nolla liikaa?
--- Lainaus päättyy ---
Jos se Kare on liikkeeseen autoa viedessään huomannut aivan tuliterän matkailuauton ja sitten kotiin mennessään todennut sen korjauksen maksaneen sitten tuon 70000 €uroa ? ^-^
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 7.04.2013 kello on 16:18 ---28 vuotta "röpötellyt" turbottomalla Wokkelolla,korjauskulut koko aikana jäänee pariin tonniin,uskollinen puurtaja,ja jos joku haluaa ohi,menköön,minulla ei ole kiire.
--- Lainaus päättyy ---
Joo lomalla ei pidä pitää kiirettä ;) Katsella ja nauttia maisemista ja pitää tauot :D
hemppat:
Vaparidieselit ja entenkin bensakoneet ovat todella hengettömiä campperiin. Painoa on paljon ja ilmanvastuskin mekoinen.
Ihan sivuhuomautuksena portterin Td on suora nelonen, ei mikään bokseri. Bensamallit toki sellaisia oli. Aikoinaan moni portteri jäi pihalle kun kansi halkesi ja pakko oli ostaa uusi kun käytetyt olivat saamattomissa. Eikä se moottori aina ole se ongelman lähde, voimansiirto joutu myös koville.
perho-ukko:
Mitä minä olen pitkän yhteistyöni aikana todennut,ja kuunnellut myös kyseisen merkin pakettiautoilijoita vuosien varrella,(sama kone Volvossa),niin turbolliset ei kestä,vapaasti hengittävillä ajavat huoletta ,ei ongelmia,laiskahan se on .
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 7.04.2013 kello on 17:04 ---Mitä minä olen pitkän yhteistyöni aikana todennut,ja kuunnellut myös kyseisen merkin pakettiautoilijoita vuosien varrella,(sama kone Volvossa),niin turbolliset ei kestä,vapaasti hengittävillä ajavat huoletta ,ei ongelmia,laiskahan se on .
--- Lainaus päättyy ---
Missä volvossa? Volvoja on ainostaan V70/S80 ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta