Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Starttiakun lataus puskissa

<< < (2/13) > >>

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  6.04.2013     kello on 10:00 ---Mä kyl laittaisin apu kaapelit hupi akusta startti akkuun  suoraan . Ja eiku käyntiin!

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb näin minäkin
joskus joutunu tekemäänkin noin  ;D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  6.04.2013     kello on 10:00 ---Mä kyl laittaisin apu kaapelit hupi akusta startti akkuun  suoraan . Ja eiku käyntiin!

--- Lainaus päättyy ---
Ei mulla ole sellaisia hemmetin pitkiä apukaapeleita. Hupiakku kun on vielä koteloituna omassa poterossaan auton takapäässä.
Eikä mulla ole kiirettäkään. Voin keittää vaikka toisen pannullisen kahvia odotellessa.
Kolmas tällainen urbaani konsti vois olla soittaa Autoliiton tiepalveluun, kun on tuo AL-Turvakin hankittuna.

Turhan Höpöttäjä:
Niin, tai vääntää rekkarit irti ja jatkaa kävellen.   ;)

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.04.2013     kello on 09:49 ---Tuli tällainen teoreettinen kysymys mieleen.

Jos mun retkuiluauton starttiakku jostain syystä tyhjenisi puskissa, niin voisinko sitä ladata invertterin kautta hupiakusta akkulaturilla?
Hupiakkkua jeesaa sitten kenno katolla.

Mulla on sellainen mielikuva, että tuo hupiaakku ei suoraan kennon avulla lataa starttiakkua.

--- Lainaus päättyy ---

Pari kertaa käynyt niin, että on starttiakku hiipunut. Ja eipä muuta kuin invertterillä hupiakuista virta ulos ja starttiakkua lataamaan. Ei sitä tarvitse paljoakaan apuja antaa, kun saa jo koneen käymään.
Ehdoton homma pitää po. laitteet mukana matkoilla.

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  6.04.2013     kello on 10:11 ---Niin, tai vääntää rekkarit irti ja jatkaa kävellen.   ;)

--- Lainaus päättyy ---
Juosten on mentävä, jos aikoo tavoittaa eukon ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View