Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kesärenkaat

<< < (20/111) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 10.04.2013     kello on 15:29 --- Liikesalaisuus mutta ei ihan riittänyt :D Mutta koffia sit pitää ostaa vähemmän ;D

--- Lainaus päättyy ---

No sehän on rengassarjassa sitte vanteen koossa reilun sata euroa tuumalta 15 -> 17 Thumb

K.E.V:
Jaa, mulla maksoi 400€ ja 20€ rengastyö. Uudet pirellit 17", liimapainoilla tasapainoitettuna. On eroa mistä ja mitä ostaa.  ;D

norlet:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka -  9.04.2013     kello on 15:29 ---Joo, onneksi täällä vielä saa valita ettei venäläisillä tai kiinalaisilla renkailla tarvitse ajaa. Molemmat on yhtä huonoja.

--- Lainaus päättyy ---
Onneksi täällä saa ajaa vielä noilla kiinalaisilla renkailla Thumb ja toivottavasti myös jatkossakin Thumb. Kesärenkaille ei kannata hirveitä sijoittaa, suomen tie on siinä kunnossa et kulutus tuppaa olemaan aika paljon urista johtuvaa, kun ei päällystykseen oo valtiolla varaa. Talvi on sit ihan omaa luokkaansa näissä rengas jutuissa...

ose:
Velipoika kysyi miten merkkiuskollinen olen, arvasin mistä on kysymys että meneehän se jokin muukin kuin GoodYear, heitti varastosta kaksi vaihdossa tullutta Nokialaista, hyvät renkaat nekin on (varsinkin hintaansa nähden). Kunhan Misukat loppuu tulee tilalle joko GY Efficient Performancet tai Dunlop Sport Blueresponset.

Aakku:
Se on meissä merkkiuskovaisissa vikana se ainainen sokeus.
Useimmiten sillä, jolla ei ole mitään kokemusta pistää hanttiin. Aivan sama onko kysymys renkaista, autoista kännyköistä, tai ihan mistä hyvänsä.
Ihan sama onko venäläinen Nokia, tai kiinalainen Volvo. Hanttiin pistän vaikka periaattesta.

Enkä sanoisi, että itse olisin yhtään sen kummempi. Samanlainen laumasielu olen minäkin..  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View