Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kesärenkaat

<< < (14/111) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  8.04.2013     kello on 20:13 ---Kun menimme ostamaan nykyistä kuljinta , meitä tultiin vastaan juna-asemalle autoliikkeestä. Autolla minkä olimme ajatelleet ostavamme. Ajoin tuolla autolla 6 km sinne liikkeeseen, myyjä meni sisään sanoin vaimolle, ei ole meidän auto.
Auto veteli sinne tänne, pompotti ja rengasäänet oli jyhkeät. Vaimo oli samaa mieltä asiasta. Katsoin renkaita niin siellä oli nuo " hyväratsastukset" , eipä tartte sellaisia ikuna ostaa :D
No sisältä löytyi vuotta uudempi ja sillä lähdimme koeajolle , siinä oli tällaiset Pirelli:t alla ja onpa taas edelleen  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Olipa ovela myyjä ;D

ea:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 -  8.04.2013     kello on 18:58 ---Katoppa ettei sinne kotimaisen gummin kylkeen oo leimattu että "made in russia"

--- Lainaus päättyy ---

Rotiivat valmistetaan Venäjällä, myynnin kohdemaana ykkösenä USA.
Näin olen antanut itselleni ymmärtää.

Tärkeintä on että rengas olisi hyvä. Hinnaltaan olisivat C Gargon kanssa samaa
luokkaa, Michelin Camper hieman kalliimpi.

Josko kokeilisi ensin vain eturenkaissa ja jättäisi vielä vanhat taakse.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  8.04.2013     kello on 20:05 ---Olivatko ne SUV renkaat vahvistetuilla rungoilla?
Olen kuullut paljon negatiivista Goodride henkilöauton renkaista. Sen sijaan C vahvistetuista pakurenkaista en juurikaan huonoa palautetta ole lukenut. Minulla on sellainen tuntuma, että Goodride osaa tehdä pakurenkaan, mutta ei henkilöauton rengasta.
Monella rengasmerkillä lienee päin vastoin.

--- Lainaus päättyy ---
Empä muista mitään XL -merkintää - eli kait "perus veltot"  :laugh:
Olipa muuten KEV:lla samat kokemukset  8)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  8.04.2013     kello on 20:23 ---Empä muista mitään XL -merkintää - eli kait "perus veltot"  :laugh:
Olipa muuten KEV:lla samat kokemukset  8)

--- Lainaus päättyy ---
OK
Tästä voisi päätellä, että kiinanpojilla laatu heittelee. Eivät pysty vielä kaikkea kopioimaan, mutta joskus natsaa. Liekö sitten tuuria, vaiko taitoa.
Tämä mun malli natsaa hyvin. Jostain syystä tämä rengastyyppi natsaa muillakin. Kansainväliset arviot ovat olleet suht hyviä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  8.04.2013     kello on 20:15 ---Olipa ovela myyjä ;D

--- Lainaus päättyy ---
sillä kävi zägä, mulla oli povitaskussa printattuna 9 muuta XC70:tä samassa kaupungissa  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View