Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kesärenkaat

<< < (104/111) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  6.10.2016     kello on 20:12 ---Ai jai, tuohan oli jo melkein rikos!   ;D
Minä ole iät ja ajat, jos vain mahdollista, ajanut Continentalin renkailla.  Maksavat sen saman kuin muutkin 'kallit' mutta ovat, jopa kaikenmaailman testien mukaan, tasapainoisimmat.
Tuli sitten ensimmäinen vastoinkäyminen: Ransun etupää söi niitä kuin näkkileipää.
Takarenkaat on kuin pakasta mutta ne etuset...
Katselin sitten renkaan kuvia ja yritin arvailla, missä edes nastat pysyisivät.
Parin viikon päästä menee eteen alle Hankookit.
Keväällä sitten näkee.
Maksoi muuten kax nakkia 250€ ja asennus 25€.

--- Lainaus päättyy ---

Contilla on vissiin tullut jo jotain ylilyöntejä, kun hakevat noita testien parhaita ominaisuuksia.
Mulla oli edelliset Contin kesärenkaat 14kk ja siinä välissä myös talvirengaskausi.  Taksimiehillä oli kuulemma ollut myös ongelmia Contin kestävyydessä...  Vaihtui sitten Nordmaniin ja nyt vuoden ikäisinä 5 näkyy vielä kaikissa renkaissa.

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  7.10.2016     kello on 09:19 ---Taksimiehillä oli kuulemma ollut myös ongelmia Contin kestävyydessä...

--- Lainaus päättyy ---

V 70:ssä kului mainitut kesäkumit alta aikayksikön, oli kallis kokeilu. Mutta, elämä on.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  7.10.2016     kello on 09:19 ---Contilla on vissiin tullut jo jotain ylilyöntejä, kun hakevat noita testien parhaita ominaisuuksia.
Mulla oli edelliset Contin kesärenkaat 14kk ja siinä välissä myös talvirengaskausi.  Taksimiehillä oli kuulemma ollut myös ongelmia Contin kestävyydessä...  Vaihtui sitten Nordmaniin ja nyt vuoden ikäisinä 5 näkyy vielä kaikissa renkaissa.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla Conti 5:set SULI alle vetohommissa  Thumbd

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  7.10.2016     kello on 12:04 ---Minulla Conti 5:set SULI alle vetohommissa  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Oliko se justiinsa tuo Conti5 joka oli parhaita parivuotta takaperin?
Laitatin renkaat alle kesä-heinäkuun vaihteessa 2014 ja Nordmanit tuli tilalle elo-syskuussa 2015. Koko vuoden kilometrit jää alle 30tkm, joten ei nuot ole millään voinu olla pyörimässä yli 20tkm. Parimilliä oli pintaa pois laittaessa ja se on mulle liian vähän.

Teukka-74:
^
Kyllä. Olivat niiiiiin hyviä että. No joo, kyllähän ne oli hyvät ajaa. Hiljaiset ja tarttui tiehen.
Liekkö sitten pehmeyttään tehnyt ed mainittua mutta etuvedolla kun vaunua vedin niin heti suli etuset ja eikä
aikaakaan kun takaset. Kalliiksi olis tullut niillä kiskoa. Ja rengaspaineet muutin AINA ennen vetoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View