Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Kesärenkaat
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 8.04.2013 kello on 17:40 ---Kotimaiset Nokia gummit. Thumb
Ne on parhaat, sano toiset mitä vaan. :P
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä ja ne indikaattorit on kätevät, näkee suoraan milleinä minkä verran renkaat kuluvat, ei taida olla muilla merkeillä sitä ?
Mä en muuta osta kuin Nokian renkaita.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 8.04.2013 kello on 17:57 ---Samaa mieltä ja ne indikaattorit on kätevät, näkee suoraan milleinä minkä verran renkaat kuluvat, ei taida olla muilla merkeillä sitä ?
Mä en muuta osta kuin Nokian renkaita.
--- Lainaus päättyy ---
Talvirenkaana menee mutta ei kesäkumina,liian äänekäs rengas kesärenkaaksi ;)
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 8.04.2013 kello on 17:57 ---Samaa mieltä ja ne indikaattorit on kätevät, näkee suoraan milleinä minkä verran renkaat kuluvat, ei taida olla muilla merkeillä sitä ?
--- Lainaus päättyy ---
Löytyy muiltakin ne merkinnät, esim Goodyear
HuruUkkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 8.04.2013 kello on 17:40 ---Kotimaiset Nokia gummit. Thumb
Ne on parhaat, sano toiset mitä vaan. :P
--- Lainaus päättyy ---
Mökkerössä ja pikkuautossa Nokian kitkat kesät talvet, olen ollut erittäin tyytyväinen niin talvet kuin kesätkin.
Mökkerössä Nokian Hakkapeliitta CR Cargo, kitkarengas
http://www.nokianrenkaat.fi/rengas?id=10360800&group=3.01&name=Nokian+Hakkapeliitta+CR+Cargo#tuotetiedot
Pikkuautossa Nokian Hakkapeliitta R, kitkarengas
http://www.nokianrenkaat.fi/rengas?id=10924176&group=1.01&name=Nokian+Hakkapeliitta+R
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 8.04.2013 kello on 18:04 ---Talvirenkaana menee mutta ei kesäkumina,liian äänekäs rengas kesärenkaaksi ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kun on riittävän hiljainen auto TOYOTA ;) niin ei haittaa vaikka Nokiasta tulisi hiukan enempi melua kuin joltain toiselta merkiltä...en kylläkään ole huomannut testiä jossa moitittaisiin Nokian renkaita meluisiksi...lehtie n testien mukaan omia makuja painottuen jotka ovat: pieni vierinvastus, hiljainen ja ajo-ominaisuudet märällä tiellä...silloin valintana on Nokian.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta