Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kesärenkaat

<< < (11/111) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  8.04.2013     kello on 17:40 ---Kotimaiset Nokia gummit. Thumb

Ne on parhaat, sano toiset mitä vaan. :P

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä ja ne indikaattorit on kätevät, näkee suoraan milleinä minkä verran renkaat kuluvat, ei taida olla muilla merkeillä sitä ?

Mä en muuta osta kuin Nokian renkaita.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  8.04.2013     kello on 17:57 ---Samaa mieltä ja ne indikaattorit on kätevät, näkee suoraan milleinä minkä verran renkaat kuluvat, ei taida olla muilla merkeillä sitä ?

Mä en muuta osta kuin Nokian renkaita.

--- Lainaus päättyy ---
Talvirenkaana menee mutta ei kesäkumina,liian äänekäs rengas kesärenkaaksi ;)

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  8.04.2013     kello on 17:57 ---Samaa mieltä ja ne indikaattorit on kätevät, näkee suoraan milleinä minkä verran renkaat kuluvat, ei taida olla muilla merkeillä sitä ?

--- Lainaus päättyy ---

Löytyy muiltakin ne merkinnät, esim Goodyear

HuruUkkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  8.04.2013     kello on 17:40 ---Kotimaiset Nokia gummit. Thumb

Ne on parhaat, sano toiset mitä vaan. :P

--- Lainaus päättyy ---
Mökkerössä ja pikkuautossa Nokian kitkat kesät talvet, olen ollut erittäin tyytyväinen niin talvet kuin kesätkin.
Mökkerössä Nokian Hakkapeliitta CR Cargo, kitkarengas
http://www.nokianrenkaat.fi/rengas?id=10360800&group=3.01&name=Nokian+Hakkapeliitta+CR+Cargo#tuotetiedot
Pikkuautossa Nokian Hakkapeliitta R, kitkarengas
http://www.nokianrenkaat.fi/rengas?id=10924176&group=1.01&name=Nokian+Hakkapeliitta+R

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  8.04.2013     kello on 18:04 ---Talvirenkaana menee mutta ei kesäkumina,liian äänekäs rengas kesärenkaaksi ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kun on riittävän hiljainen auto TOYOTA   ;) niin ei haittaa vaikka Nokiasta tulisi hiukan enempi melua kuin joltain toiselta merkiltä...en kylläkään ole huomannut testiä jossa moitittaisiin Nokian renkaita meluisiksi...lehtie n testien mukaan omia makuja painottuen jotka ovat: pieni vierinvastus, hiljainen ja ajo-ominaisuudet märällä tiellä...silloin valintana on Nokian.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View