Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Kesärenkaat
K.E.V:
400€ ostin uudet Nokian gummit. Nyt ajettu 15000. Vaunun kanssa 7500 km.
Ei havaittu kulumista ja oikein hyvät ajaa. Pysyn kaukana ihmerinkuloista
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 6.08.2016 kello on 10:41 ---400€ ostin uudet Nokian gummit. Nyt ajettu 15000. Vaunun kanssa 7500 km.
Ei havaittu kulumista ja oikein hyvät ajaa. Pysyn kaukana ihmerinkuloista
--- Lainaus päättyy ---
Tämä onkin se ongelman minkä kanssa minä painin jatkuvasti, siksi ostan sekä halpoja kiinan ihmeitä, että kalliita "merkki" renkaita.
17 tuuman Typhoonit 250 € kierros ja nyt esim vaikka nokia 400 € kierros. Kolme kesää Typhooneilla vai 5 kesää Nokian renkailla.
Onko neljäntenä vuonna uudet Typhoonit paremmat kuin 3 kesää ajetut Nokialaiset. Käytännössä sama raha menee.
Ja sama nastarenkaissa. Uudet Hankookit 80 €/rengas vai Nokia HPL8 140 €/rengas.
K.E.V:
Noh, minun rengas ei ole se tavallinen koko mitä kiina dumppaa joka kulkimeen. 225-60-17 on käyttämäni. Lisäksi maksan mielelläni "ylihintaa" laadukkaista renkaista. Vaunustakin vaihdoin kinkki ihmeet heti pois ja senkin meno parani perässä.
Talvirenkaissa jo 4 talvea ollut Hkpl, ei hukkaa edes nastojaeikä kulu pahemmin kun 4x4 dsl automaatti.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 6.08.2016 kello on 11:48 ---Noh, minun rengas ei ole se tavallinen koko mitä kiina dumppaa joka kulkimeen. 225-60-17 on käyttämäni. Lisäksi maksan mielelläni "ylihintaa" laadukkaista renkaista. Vaunustakin vaihdoin kinkki ihmeet heti pois ja senkin meno parani perässä.
Talvirenkaissa jo 4 talvea ollut Hkpl, ei hukkaa edes nastojaeikä kulu pahemmin kun 4x4 dsl automaatti.
--- Lainaus päättyy ---
Halvalla olet saanut Nokian kesärenkaat tuohon kokoon jos 400 € kierros. 1001 renkaissa näytti olevan 150 €/ kpl Nokian kesärengas tuohon kokoon.
https://www.1001renkaat.com/renkaat-auto/nokian/v/225-60-r16-98v-77029
K.E.V:
Sen takia ne piti heti napata :o
ps sun linkissä 16" ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta