Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Kesärenkaat
Mazza:
Nyt täällä alkaa mennä jo puurot ja vellit sekaisin... Normaaliliikenteess ä jne.. Eikö teistä kukaan koskaan leikittele autolla suljetulla tai muuten vaan turvallisella alueella? Minä leikittelen, toisinaan. Siksipä tiedän myös, miten autoni käyttäytyy ääritilanteissa. Ja kyllä, MB:n esp ei kytkeydy kokonaan pois, vaan aktivoituu kun kaasu nostetaan ylös.
K.E.V:
Oi niitä aikoja, minä olen puhunut normaaliliikenteest ä koko aika. Se voi kyllä käsittää kovaakin ajoa. Tuo yleisessä liikenteessä leikkiminen on kallista. Kaverini tuttavanpoika ajoi kilpaa siviilipollujen kanssa. Arvaa kumpi oli pomo kun pysäytti. Nyt ei ole silläkään korttia , aikoihin.......
Ääritilanteitakin jossain tullut kokeiltua.
Edit: Ehkä sopivampi palsta :P http://radalle.com/
kimi:
Radalla käynti on hauskaa. Tuppaa vaan bensat ja renkaat suureksi osaksi jäämään sinne.
K.E.V:
Onhan ne Mazzallakin kai jääneet, kun kolmannet renkaat jo kahden ja puolenvuoden aikana. ;)
Se siitä :laugh:
Mazza:
Yhdet möin käytettynä, toiset ajoin kesässä hampaille kun oli auraus pielessä, nyt on auraus nollissa ja kuluu tasaisesti. Pitäis heittää kokeeksi karvan verran auraukselle, nyt on vähän epämersumainen urissa.
Edit: Tokihan tuolta pyöräkoteloista saattaa joskus nousta jotain savunpoikasta, muutenhan sitä vois ajaa vaikka etuveto-Tojotalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta