Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kesärenkaat

<< < (45/111) > >>

Roksis:
Minun kesärenkaat on missä lineekään. Kyllä kesäkuussa jo alla.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 23.03.2015     kello on 18:43 ---Uskallanko väittää että tästä voitaisiin antaa päivän papukaijamerkki Alanille. Minulta ainakin Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos vaan.

Mutta väitteelläni on kääntöpuolensa (kuten Yrjö jo kirjoittikin), jonka sanomista ensin pihtailin.

Jos laittaa laiskuuttaan rahansa rengasliikkeen palveluihin niin ei pidä valittaa sitä, jos rahaa ei jää johonkin muuhun. Ehkä mielekkäämpään toimintaan.

Mulla kun kaikki välttämättömän jälkeen menee erilaiseen matkailuun ja sen tukitoimintoihin, niin en varmaan tuhlaa turhuuksiin.

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 23.03.2015     kello on 18:53 --- Itsellä ainakin mennyt mielen kiinto koko auto hommaan,jos euroilla selviää,niin hyvä juttu! Nuorena tuli tehtyä vaikka mitä...

--- Lainaus päättyy ---

Ei uskoisi, kun kattoo kirjoitusten määriä. Tai sitten on tullut vanhuus nopeasti. :o

Mun mielestä tää on aika isolta osaltaan autoihin liittyvä foorumi, kun lähes jokaisella on vähintään joko matkailuauto tai vaunun vetoauto.

Haapaniemen Paroni:
Uudet contit tulee alle ja säilytys 500e! Ei paha hinta testi voittaja renkaille,ja alle laitto Thumb

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 24.03.2015     kello on 15:55 ---Uudet contit tulee alle ja säilytys 500e! Ei paha hinta testi voittaja renkaille,ja alle laitto Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Onpa ympäri pyöreästi sanottu.
No jos koon saisi tietää, niin vois arvioida hintaa.. Mulla koko on 215x60 r16 ja misukka maksaa 439e alle laitettuna, jota pidän todella edullisena.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 24.03.2015     kello on 16:39 ---

Onpa ympäri pyöreästi sanottu.
No jos koon saisi tietää, niin vois arvioida hintaa.. Mulla koko on 215x60 r16 ja misukka maksaa 439e alle laitettuna, jota pidän todella edullisena.

--- Lainaus päättyy ---
Mikä on volvon koko?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View