Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Kesärenkaat
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 4.04.2013 kello on 21:24 ---Mulla on uudenkarheat Continentaalit "Volvon omilla" 15" vanteilla, mutta taidan rikkoa lakia vielä kolme-neljä viikkoa.
Mua saattaa hymyilyttää kun Risto kerrot sun uuden rengassarjan hinnan - mulla Contin uusimmat kustansi 380 alle vaihdettuna ;D
--- Lainaus päättyy ---
Risto:n T5 malliin ei saa edes 15" vanteita. Ottaapi jarrusatulat muistaakseni kiinni. Ei löydy minunkaan otteesta tuollaisia.
Tuo hinta riippuu mistä hankkii. Itse ostin uudet 225/60-17 Pirelli Scorpion:t 400€ :o Trattorissa tuollainen maasturikoko.
Vanteille laittoon meni parikybää päälle :D
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 4.04.2013 kello on 17:57 ---Täälä pitäs kanssa löytää hyvät kummit volvon omille 17" vanteille ;)
--- Lainaus päättyy ---
Viime keväänä oli Euromaterilla jokin pläjäys Good-yearin Effiencient Grip 4x 225/45R17 alle tehtynä 550€ Thumb Suabbiin laitoin..
TW-luku ei ollut mikää paras (oliko 420?), mutta ei se kerrokaan hiljaisesta, matalan vierinvastuksen ja hyvän märkäpidon renkaasta mitään..
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 4.04.2013 kello on 21:24 ---Mulla on uudenkarheat Continentaalit "Volvon omilla" 15" vanteilla, mutta taidan rikkoa lakia vielä kolme-neljä viikkoa.
Mua saattaa hymyilyttää kun Risto kerrot sun uuden rengassarjan hinnan - mulla Contin uusimmat kustansi 380 alle vaihdettuna ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kalleinpaketti mitä kysyin,niin oli 680e :D
jopekka:
Volvoon alle laitettuna Bridgettonit 4x 235/65 R17 hintaan 740 €.
Joopa Joo.... Thumb
Duster:
Eilen tilasin uuvet nastakumit ens talveksi ja syksyllä tilaan sit uuvet suvikumit......
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta