Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kummalla lähtisit.

<< < (6/10) > >>

K.E.V:
Mulla on ollut yhtäaikaa Volkkari Volvonkanssa toistakymmentävuott a , mikäli Volvo olisi yhtäkallis ylläpitää niin kulkisin jalan, vaunua perässä vetäen. On vaihdettu vaihdelaatikkoa , kampuran dumpperipyörää , takajousia , akseliston osia . Volkkariin kun haluaa tuon automaattiwebaston ajastintoimiseksi, täytyy ostaa johtosarjat, lisävesipumput , laitattaa ohjelmistot jne.
Volvoon tökkää töpselin kiinni ja sulla on se ajastinkellolla oleva polttonestetoiminen lämmitin. Thumb
Jakohihnanvaihto on halpa, ei tartte purkaa puolta-autoa. Vaan zup se on siellä
Hehkujenvaihtoon menee Volvossa vartti ,ei edes kädet likaannu. Volkkarissa 5 tuntia ja puoliautoa puretaan taas . :(
Osta minkä haluat  Thumb
ps Sinähän olet huomannut että se hihnankatkeaminen on tyyppivika kuten savolaiset luulee
Montako on mennyt sulta ?

kookaburra:
Niissä jönglöörirengas autoissa on paljon niitä kaasun hirttämisvikoja tuolla liikenteessä.  Ne kuljettajat eivät kaikki voi olla putkivuoto päivystäjiä.  Ota Volvo.  Jos et niin ota Hotaa....

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  2.04.2013     kello on 08:08 ---Mulla on ollut yhtäaikaa Volkkari Volvonkanssa toistakymmentävuott a , mikäli Volvo olisi yhtäkallis ylläpitää niin kulkisin jalan, vaunua perässä vetäen. On vaihdettu vaihdelaatikkoa , kampuran dumpperipyörää , takajousia , akseliston osia . Volkkariin kun haluaa tuon automaattiwebaston ajastintoimiseksi, täytyy ostaa johtosarjat, lisävesipumput , laitattaa ohjelmistot jne.
Volvoon tökkää töpselin kiinni ja sulla on se ajastinkellolla oleva polttonestetoiminen lämmitin. Thumb
Jakohihnanvaihto on halpa, ei tartte purkaa puolta-autoa. Vaan zup se on siellä
Hehkujenvaihtoon menee Volvossa vartti ,ei edes kädet likaannu. Volkkarissa 5 tuntia ja puoliautoa puretaan taas . :(
Osta minkä haluat  Thumb
ps Sinähän olet huomannut että se hihnankatkeaminen on tyyppivika kuten savolaiset luulee
Montako on mennyt sulta ?

--- Lainaus päättyy ---
Tuli kyllä täyttä asiaa. :D Katselin varaston naulassa volvon vaihdettuja hihnoja, olivat kaikki täyden kehän muotoisia ja tukevan tuntuisia ;D
 Vieressä VW konsernin hihnoja runsaasti, ajettuihin km. nähden. Muistan kyllä joskus käyneeni pajalla kun VW oli jakopään vaihdossa ja puoli auton nokkaa oli lattialle purettuna.
Eniten kirjoittelujen ja käytännön eroja olen huomannut Ardic merkkisestä po-lämmittimestä. Mulla eivät ole koskaan renanneet, vaan lämmittäneet tarvittaessa ja tehokkaasti.
Toki tässä uudemmassa kopassa taitaa olla vielä parempi.
Oli muuten ajastimella varustettu tuossa Audissakin.
Katsotaan kuinka äijän käy. Ilmeisesti näistä kahdesta tällä kertaa valitaan, onhan noita tullut jo katseltua. 8)

lasiseppa:
Volvo ilman muuta  :)

Fenix:
Volvon valitsisin. Sen verran käytetty yksilö kyseessä, että sähköviat olisivat jo ilmenneet mikäli niitä ko kappaleessa on. Jos VW-konsernin autoa ostaisin, niin Skoda Superb olis ostoslistalla kärjessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View