rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Hauskaa Pääsiäistä !  (Luettu 2338 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Hauskaa Pääsiäistä !
« : 28.03.2013 kello on 18:44 »


 
ja turvalista matkaa
kaikille kulkeville  Thumb
t. sipu

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 18:28
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
« Vastaus #1 : 28.03.2013 kello on 18:55 »
Hauskaa pääsiäisen seutua kaikille. Pääsiäinen on sitten, sunnuntaina ja maanantaina.  :D

  • Vieras
  • Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #2 : 28.03.2013 kello on 18:59 »
    Hyvää pääsiäistä vaan Sippura :D
    Kotona vain ollaan. Nautitaan hiihtelystä meren jäällä, pilkkiä ja jos sais vaikka savusaunan pitkästä aikaa tulille. Ja lauantaina kotonaan yksin asuva anoppi haetaan muutamaksi yöksi kyläilemään. Anoppi on mukava kylävieras, kun syö kiltisti ja muistaa aina kehua minun laittamia pöpöröitä :laugh:

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #3 : 28.03.2013 kello on 19:47 »
    Nämä kirkolliset pyhät herättää mielessäni hieman ristiriitaisia tunteita ja minusta niistä kristillisyys on melko kaukana.
    Useinmiten niissä yksilön yksinäisyys korostuu ja eriarvoisuus kärjistyy. Olen pahoillani että näen sen näin mutta se on kenties ammattini tuomaa realismia taikka sitten olen vaan muuten herkempi aistimaan toisten pahaa oloa.
    Työtä tekeville nokuperheille mitä mahtavin lisäloma ja suotakoon se heille. Mutten vaan osaa olla ajattelematta niitä muita joilla ei ole mahdollisuutta nauttia näistä pyhistä syystä taikka toisesta.

    Siitä ja ajatuksistani huolimatta toivon kaikille Hyvää Pääsiäistä ja annetaan niiden karitsoiden kirmata laitumillaan huumaantuneina elämän suomasta hurmiosta niin kauan kuin sitä kestää!!!

    Pitäkää huolta rakkaimistanne ja antakaa sille kotieläimelle märkä pusu ja lämmin hali ja pitäkää itsenne lämpiminä!

    Primukset ja Aldet korjataan sitten arkena!! :D    Hyviä pyhiä kaikille! T kuuden ihanan koiruuden isäntä migel

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 18:28
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #4 : 28.03.2013 kello on 20:05 »
    Nämä kirkolliset pyhät herättää mielessäni hieman ristiriitaisia tunteita ja minusta niistä kristillisyys on melko kaukana.
    Useinmiten niissä yksilön yksinäisyys korostuu ja eriarvoisuus kärjistyy. Olen pahoillani että näen sen näin mutta se on kenties ammattini tuomaa realismia taikka sitten olen vaan muuten herkempi aistimaan toisten pahaa oloa.
    Työtä tekeville nokuperheille mitä mahtavin lisäloma ja suotakoon se heille. Mutten vaan osaa olla ajattelematta niitä muita joilla ei ole mahdollisuutta nauttia näistä pyhistä syystä taikka toisesta.

    Siitä ja ajatuksistani huolimatta toivon kaikille Hyvää Pääsiäistä ja annetaan niiden karitsoiden kirmata laitumillaan huumaantuneina elämän suomasta hurmiosta niin kauan kuin sitä kestää!!!

    Pitäkää huolta rakkaimistanne ja antakaa sille kotieläimelle märkä pusu ja lämmin hali ja pitäkää itsenne lämpiminä!

    Primukset ja Aldet korjataan sitten arkena!! :D    Hyviä pyhiä kaikille! T kuuden ihanan koiruuden isäntä migel

    Sanotaan että me suomalaiset ollaan amerikkalaisempia kuin itse amerikkalaiset. Halloveeniit ja muut hömpötykset ollaan ahneita juhlimaan.  ::)

    Olin kerran pääsiäisen aikaan Madridissa. Siellä vietetään ja juhlitaan pääsiäistä vimosen päälle, jopa sen alkuperäistä tarkoitusta, ilman trulleja.  ;D

  • Vieras
  • Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #5 : 28.03.2013 kello on 20:10 »
    Nämä kirkolliset pyhät herättää mielessäni hieman ristiriitaisia tunteita ja minusta niistä kristillisyys on melko kaukana.
    Useinmiten niissä yksilön yksinäisyys korostuu ja eriarvoisuus kärjistyy. Olen pahoillani että näen sen näin mutta se on kenties ammattini tuomaa realismia taikka sitten olen vaan muuten herkempi aistimaan toisten pahaa oloa.
    Työtä tekeville nokuperheille mitä mahtavin lisäloma ja suotakoon se heille. Mutten vaan osaa olla ajattelematta niitä muita joilla ei ole mahdollisuutta nauttia näistä pyhistä syystä taikka toisesta.

    Siitä ja ajatuksistani huolimatta toivon kaikille Hyvää Pääsiäistä ja annetaan niiden karitsoiden kirmata laitumillaan huumaantuneina elämän suomasta hurmiosta niin kauan kuin sitä kestää!!!

    Pitäkää huolta rakkaimistanne ja antakaa sille kotieläimelle märkä pusu ja lämmin hali ja pitäkää itsenne lämpiminä!

    Primukset ja Aldet korjataan sitten arkena!! :D    Hyviä pyhiä kaikille! T kuuden ihanan koiruuden isäntä migel

    Tein niin kuin käskettiin :o Moitti mokoma pusua ihan märäksi ::) puolustauduin tietty ja sanoin Miguelin nimenomaiseksi käskyksi :P

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #6 : 28.03.2013 kello on 20:44 »
    Hyvää pääsiäistä vaan Sippura :D
    Kotona vain ollaan. Nautitaan hiihtelystä meren jäällä, pilkkiä ja jos sais vaikka savusaunan pitkästä aikaa tulille. Ja lauantaina kotonaan yksin asuva anoppi haetaan muutamaksi yöksi kyläilemään. Anoppi on mukava kylävieras, kun syö kiltisti ja muistaa aina kehua minun laittamia pöpöröitä :laugh:

    hienoa
    kumpa olis kaltaisiasi useampi
    ja hakis vanhukset luokseen
    tai menis itse vanhusten luokse  Thumb
    nostan hattua
    kuin myöskin tyttärelleni
    jolla on vanhusystäväpiiri
    joille hän käy kaupassa ym 
    ja seurustelemassa heidän kansaan Thumb
     

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:00
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #7 : 28.03.2013 kello on 20:54 »
    Tein niin kuin käskettiin :o Moitti mokoma pusua ihan märäksi ::) puolustauduin tietty ja sanoin Miguelin nimenomaiseksi käskyksi :P

     Thumb  Thumb  Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 14:58
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #8 : 28.03.2013 kello on 21:40 »
    Jou, täältäkin tämmöstä.


    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:21
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #9 : 28.03.2013 kello on 21:48 »
    Muna rikasta pääsiäistä  toivottaa Arska
    Oli muuten täälläkin useita matkakulkimia liikkeella tänään,oli ihan outoa kun kulkimia oli niin paljon liikkeella..kaikkea se pääsiäinen teettää....

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #10 : 28.03.2013 kello on 22:11 »
    Nämä kirkolliset pyhät herättää mielessäni hieman ristiriitaisia tunteita ja minusta niistä kristillisyys on melko kaukana.
    Useinmiten niissä yksilön yksinäisyys korostuu ja eriarvoisuus kärjistyy. Olen pahoillani että näen sen näin mutta se on kenties ammattini tuomaa realismia taikka sitten olen vaan muuten herkempi aistimaan toisten pahaa oloa.
    Työtä tekeville nokuperheille mitä mahtavin lisäloma ja suotakoon se heille. Mutten vaan osaa olla ajattelematta niitä muita joilla ei ole mahdollisuutta nauttia näistä pyhistä syystä taikka toisesta.

    Siitä ja ajatuksistani huolimatta toivon kaikille Hyvää Pääsiäistä ja annetaan niiden karitsoiden kirmata laitumillaan huumaantuneina elämän suomasta hurmiosta niin kauan kuin sitä kestää!!!

    Pitäkää huolta rakkaimistanne ja antakaa sille kotieläimelle märkä pusu ja lämmin hali ja pitäkää itsenne lämpiminä!

    Primukset ja Aldet korjataan sitten arkena!! :D    Hyviä pyhiä kaikille! T kuuden ihanan koiruuden isäntä migel
    hyvä veli hoi .. miten sitä työssäkäyvä korjaa ku pitkänä viikonloppuna.. huomenn hevy taas talliin ja pikku viksiä ku alku viikost tuli vähä kiire.. ny onki sitt luvass neljän viikon työputki ilman vapait...näill näkyminn.. kusais sen lämpösen veen sinne lattiaan

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #11 : 29.03.2013 kello on 09:23 »
    hyvä veli hoi .. miten sitä työssäkäyvä korjaa ku pitkänä viikonloppuna.. huomenn hevy taas talliin ja pikku viksiä ku alku viikost tuli vähä kiire.. ny onki sitt luvass neljän viikon työputki ilman vapait...näill näkyminn.. kusais sen lämpösen veen sinne lattiaan

    tuolla ukkokullal alkaa kans pitkä työ rupeama
    ja ilmoitti eilen
    et taitaa nyt pyhinä mennä mettähommiin
    siihen annoin kyllä haisevan vastalauseen
    nimittäin jotain hiljasta, josta ei lähde ääntä
    saapi tehdä
    mut mettän raivuu kuuluu koko pitäjään
    varsinkin hänen niillä haisevilla ja kova äänisillä  moottorisahoilla  :o
    jotta risukko saa odottaa parempia aikoja  :)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:29.11.2020 kello on 08:14
    • Motto: Carpe diem...
    Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #12 : 29.03.2013 kello on 10:59 »
    Kur, urr...Hyvää Pääsiäistä kaikille kulkeville.  Myös linnuille ja lentäville muille...mutta pashaa en syö!


    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:05
    Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #13 : 29.03.2013 kello on 16:09 »

    Primukset ja Aldet korjataan sitten arkena!! :D    Hyviä pyhiä kaikille! T kuuden ihanan koiruuden isäntä migel

    Olen pahoillani migel, mutta 82 vuotiaan miehen Primus ei toiminut niin halusin mennä sen tänään korjaamaan, jotta hän voisi viettää suunnitellusti pääsiäistä maanantaihin asti. Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Hauskaa Pääsiäistä !
    « Vastaus #14 : 29.03.2013 kello on 18:03 »
    Hyvää Pääsiäistä Täältä Hietasaaresta Koko Orgin Poppoolle :D