rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kotimaan matkailua...minne kesällä  (Luettu 11337 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:51
  • Kotkan poikii ilman siipii
Kotimaan matkailua...minne kesällä
« : 26.03.2013 kello on 18:25 »
Me ollaan ajateltu pientä länsi Suomen kierrosta. Vähän ajoa paljon paikallaan olemista. Reitistä ei ole hajuakaan,muuta kuin ensin Vihtiin ja siitä ???

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
« Vastaus #1 : 26.03.2013 kello on 18:37 »
Se Suomen kesä alkaa vasta kun palataan takaisin... Joensuussa haluan käydä ja jossain Varsinais-Suomen suunnalla.

Tiiä tarviiko muuta, mökillä tietysti useamman kerran, syksypainotteisesti . Heinäkuussa ihmismassojen loma-aikaan viihdytään syrjässä reiteiltä, jos edes autoillaan, ja veneretkiä tehdään. :D

Juhannus kotona tiukasti.  :-X

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 18:28
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
« Vastaus #2 : 27.03.2013 kello on 10:59 »
Me ollaan ajateltu pientä länsi Suomen kierrosta. Vähän ajoa paljon paikallaan olemista. Reitistä ei ole hajuakaan,muuta kuin ensin Vihtiin ja siitä ???

Sinähän taidat olla erilainen nuori, kun kotimaahan. Eihän tuommosta suunnitelmaa viitsisi edes mainita. Etkö nää, että tuommosilla suunnitelmilla ei pääse henkseleitä rämpsyttelemään.  ;D

P.S. Itse arvelin Itä-Suomeen ja Lappiin, elikkä en minäkään pääse hehkuttamaan.   :(

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:07
Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
« Vastaus #3 : 27.03.2013 kello on 11:35 »
Sinähän taidat olla erilainen nuori, kun kotimaahan. Eihän tuommosta suunnitelmaa viitsisi edes mainita. Etkö nää, että tuommosilla suunnitelmilla ei pääse henkseleitä rämpsyttelemään.  ;D

P.S. Itse arvelin Itä-Suomeen ja Lappiin, elikkä en minäkään pääse hehkuttamaan.   :(

Matkailu avartaa ja suomi on koluttu pienimpiä kyliä myöten. Toki mekin paljon reeissataan suomessa ja maa on hyvä matkailumaa, mutta jos esim Lapissa on kierrellyt pitkälti toistakymmentä muutaman viikon reissua niin kyllä sitä kaipaa uusia maisemia välillä.

Aikaisemmin pystyttiin pitämään rytmi jossa joka toinen vuosi ajettiin pohjoiseen ja joka toinen etelään, Helsingistä.

Itse kerrot lentäväsi kerran pari vuositasolla ulkomaille, sekö että matkan tekee lentämällä tekee siitä mielestäsi hyväksytymmän.  Suosittelen ulkomaanmatkailun kokeilemista autolla ja ajan kanssa josko se muuttaisi mielesi.

Eiköhän jokainen suunnittele matkojaan oman näkökulman mukaan ja valitsee sen itselleen sopivan ja oikean kohteen, oli se sitten Utsjoella tai välimeren rannalla.   

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:13
Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
« Vastaus #4 : 27.03.2013 kello on 11:45 »
^
Joo, ihan samanlaista se matkailu vermeellä on rajojen ulkopuolellakin. Ei kannata mitään "lukkoja" itselleen asetella - yhtälailla käyn tutun luona R-nimellä lentämällä (tai työmatkalla kotomaassa)  8)

Eiköhän kekkoslovakkian aikainen "ystävyysmatkailu" ole jo unohdettua aikaa.. maailma on nykyään avoimempi  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
« Vastaus #5 : 27.03.2013 kello on 12:06 »
Höpö se vaan yrittää provosoida eli vehnästellä... muuten hyvä, mutta aihe on loppuun kaluttu. Että auto on matkailua varten, mutta tiukoin ehdoin. Ei saa ajella liian pitkiä siivuja eikä käydä vaikka missä maissa erilaisista syistä.  Vaunulla ei voi matkailla, eikä millään jos on Trumatic.  ;D

Jos nämä reissut on tällä porukalla henkselien paukuttelua niin kyllä on sitten myös kaikki kulkineen hankinnat ja varustelut ja huvilan rakentamisetkin. Ei muuta kuin jutellaan reippaasti vaan siitä, mikä kiinnostaa ja annetaan niidenkin jutella, joilla on erilaiset mielenkiinnon kohteet kuin itsellä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:18
  • viva la France
Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
« Vastaus #6 : 27.03.2013 kello on 12:37 »
Mites se Höpö minusta provoilee kun minä huomen aamusta lähden sinne suomee matkailee ja aatelin tempasta sitten elokuulla vielä toisenkin isänmaan matkan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:42
  • Autossa on pyörät
Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
« Vastaus #7 : 27.03.2013 kello on 12:37 »
Just ton takia olen lopettanut itseltäni aiheet
Mihin menen.
Missä olen ollut.
Valokuvat reissuistani.

Ei paukuteta henkseleitä "enää"  :-X

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:18
  • viva la France
Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
« Vastaus #8 : 27.03.2013 kello on 12:40 »
Mutta toisaalta ainahan ne Kirkkoherrat on ollut kovia toisten tekemisiä vahtii ja päälle antamaan ripityksen. Joten ei ihme ole kun sillä Höppöllä on se oma kirkko, niin kait se siellä on sitten se kirkkoherra Isolla H

  • Vieras
  • Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
    « Vastaus #9 : 27.03.2013 kello on 12:41 »
    Just ton takia olen lopettanut itseltäni aiheet
    Mihin menen.
    Missä olen ollut.
    Valokuvat reissuistani.


    Ei paukuteta henkseleitä "enää"  :-X

    No minä taasen olen niin omahyväinen, että ajattelin kertoa sen virallisille vaanareille, tuossa kesäkuussa, oikein kotiinkannettuna ::)

  • Vieras
  • Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
    « Vastaus #10 : 27.03.2013 kello on 12:42 »
    Mutta toisaalta ainahan ne Kirkkoherrat on ollut kovia toisten tekemisiä vahtii ja päälle antamaan ripityksen. Joten ei ihme ole kun sillä Höppöllä on se oma kirkko, niin kait se siellä on sitten se kirkkoherra Isolla H

     :D :D :D
     Thumb Thumb Thumb

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.04.2024 kello on 17:42
    Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
    « Vastaus #11 : 27.03.2013 kello on 12:42 »
    Siis että karavaanari-sivuilla ei saisi puhua karavaanmatkailusta!? Eikä ainakaan siitä lähtökulmasta että itse olis missään matkustellut!? Ja jos niin tekee, paukuttelee henkseleitä???


    Mistä sitä karavan-sivustolla sais keskustella:):):)


    t.Kaarina

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:42
    • Autossa on pyörät
    Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
    « Vastaus #12 : 27.03.2013 kello on 12:55 »
    Raatteen tiestä ja Lidl nimisistä ostopaikoista  >:D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:07
    Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
    « Vastaus #13 : 27.03.2013 kello on 13:06 »
    Raatteen tiestä ja Lidl nimisistä ostopaikoista  >:D

    Kiitos, sait muusta syystä johtuneen v****uksen helpottamaan.

    Minusta nimenomaan matkakertomukset on se mielenkiintoisin osa tätä palstaa. Ja mieluiten kertomukset jossa käydään kaukana ja ei niin tavanomaisissa kohteissa.

    Auto tai vaunu matkailuvälineenä ovat siinä mielessä mahtavia, että niillä pääsee miltei minne vaan ja mikäli pysyy yhdellä mantereella kulut ei kauheasti muutu vaikka käy eksoottisissakin paikoissa.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 6.12.2023 kello on 22:31
    • Koiria ja reissaajia
    Vs: Kotimaan matkailua...minne kesällä
    « Vastaus #14 : 27.03.2013 kello on 14:28 »
    Kirjoittelin näköjään väärään viestiketjuun kun otsikko oli minne kesällä 2013. Mutta kokeillaanpa tänne jos tulisi oikein. Kiitos mielellään lukisin juttuja kotimaan matkailustakin koska ensi kesä ensimmäinen karavaanarina ja jokainen lähtö omasta pihasta on vielä Suuri Seikkailu!