Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauton istumapaikat ja turvavyöt
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 24.03.2013 kello on 11:06 ---itse olen ymmärtänyt asian niin
et niin monta matkustajaa
kuin on turvavöitäkin
ja ne myöskin on syytä olla käytössä
vaikka tuolla vaanariohjelmassa
toisin aina näytettiinkin Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Voi harmi, kun on kahdet turvavyöt ja nekin vain ohjaamossa, auto kuitenkin rekisteröity yhdeksälle.
No,eipä surra kaksin me siinä mamman kanssa ajellaankin.
retsasung52:
Minulla on yhdet ylimääräiset turvavyöt, niitä on neljälle, auto rekisteröity kolmelle.
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 23.04.2013 kello on 19:34 --- Voi harmi, kun on kahdet turvavyöt ja nekin vain ohjaamossa, auto kuitenkin rekisteröity yhdeksälle.
No,eipä surra kaksin me siinä mamman kanssa ajellaankin.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän se jotenkin näin ollut että matkailuautoissa vm89 astitarvitsee olla vain kuskilla ja repsikalla turvavyöt,muut ei tarvi. Näin sen aikanaan katsastusinssi selvitti kun kyselin sitä 89 mallin matkaajasta joka oli myös 9 rekisteröity
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 23.04.2013 kello on 20:51 ---Eiköhän se jotenkin näin ollut että matkailuautoissa vm89 astitarvitsee olla vain kuskilla ja repsikalla turvavyöt,muut ei tarvi. Näin sen aikanaan katsastusinssi selvitti kun kyselin sitä 89 mallin matkaajasta joka oli myös 9 rekisteröity
--- Lainaus päättyy ---
Ja sen jälkeen tuli vielä, että selkä/kylki menosuuntaan ei tarvinnut.
Aakku:
Ainahan se menee sen vuosimallin vaatimusten mukaan. Eri vuosina vaikuttaa myös jakkaran sijoitus sivuttain, tai takaperin. Nykyisin säännöt ovat niin tiukat jo, että pitää olla tyyppihyväksytyt vöiden kiinnityspisteet, tai jakkaran kiinnityspisteet, jos vyö on integroitu jakkaraan.
Omissa -50 luvun autoissani ei ole edes kuskilla turvavyötä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta