Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
minkä laisia kesäloma reissui on suunitteilla orgilaisilla ?
5xxxxx:
Onhan tässä jo vähän suunnitellut mitä tekis, kunhan vaan vähän lämpenis ja lumet sulais :-)
Pääsiäisen tienoilla jos olisi jo kevät (toivottavasti...) niin ottaisi vaunun talviteloilta ja tekisi pienen kiertelyn muutamalla SFC alueella. Samaa oli alun perin tarkoitus tehdä kesälläkin. Mutta sitten pääsi (taas) kaukokaipuu yllättämään. Nyt on liput varattu ja kesäkuun lopulla on tarkoitus lastata auto Saksan laivaan ja jatkaa siitä Kroatian rannoille heinäkuuksi. Menoreitti alustavasti itäistä reittiä Puola-Slovakia-Unkari-Slovenia ja takaisin sitten lännempää alppien yli ja Saksan läpi.
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 17.02.2011 kello on 08:40 ---
Tuosta virosta sen verran että nähtävyydet on päivä ajomatkan takana, eli ei tuota ajoa tule niin hirveästi vaikka seilaa koko maan päästä päähän.
--- Lainaus päättyy ---
Nimenomaan..tosin monet hienot kartanot ova jonku tanan pehmeän hiekkatien päässä joten emme ole niissä kovasti käyneet..Pyhäjärven kylpylä on tosi hieno! Ja mun lemppari Viljandi.
Viljandi
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 17.02.2011 kello on 08:54 --- meinaatko , et kööri on hiljaa talvel .. mut ei minust paha hinta ... sisältääks se aamiaisen vai jopa täyshoidon ?
--- Lainaus päättyy ---
-No kyllä minulla se ajatus oli tuossa kammio & kidutus käynnissä ,että ojentais sitten talvella kakaroita ja akkaa takas ruotuun, kun huuto nousee falsettiin.
-Tuohon Malagan pakettiin ei tosin sisälly muuta kuin lennot ja aparttamentos hotellissa oleskelu, 2h keittiö jääkaappi hella jne. Eväät ja juomat saa hakea itse lähi kaupasta.
Edit: lainaus korjattu, ylläpito
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 17.02.2011 kello on 09:12 --- meinaatko , et kööri on hiljaa talvel .. mut ei minust paha hinta ... sisältääks se aamiaisen vai jopa täyshoidon ?
-No kyllä minulla se ajatus oli tuossa kammio & kidutus käynnissä ,että ojentais sitten talvella kakaroita ja akkaa takas ruotuun, kun huuto nousee falsettiin.
-Tuohon Malagan pakettiin ei tosin sisälly muuta kuin lennot ja aparttamentos hotellissa oleskelu, 2h keittiö jääkaappi hella jne. Eväät ja juomat saa hakea itse lähi kaupasta.
--- Lainaus päättyy ---
ei se hinta kaksiost ol huono ... hyvää ja hauskaa reissuu.. nauttikkaa lämmöst .. tääl siit ei taida edes... siloikaan ol tiettoo .. :)
Duster:
Suunnitelmis ois käydä Tanskan Legolandissa ja vähä kierrellä etelä Ruotsia, yli ois tarkoitus mennä tuosta Turusta/Naantalista Tukholmaan/Kapellskäriin molempiin suuntiin, ellemme sitten takas tulles innostu Perämeren kiertoon
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta