Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

U-Ryhmän puhdistus (pesu)

<< < (2/3) > >>

AnneN:
Koirakodissa ylivoimainen laite on höyrypesuri! Siinä 100 asteinen vesihöyry puhdistaa ilman mitään aineita ja tuoksu kodissa on siivouksen jälkeen raikas. Samalla laitteella voi pestä sohvan ja ikkunat ja jopa verhot ikkunassa roikkuen. Samaa laitetta ajattelin kokeilla istuintyynyihin sisälle tuotuna ja kesäkelilla auton penkkeihin. Vaatii kuitenkin sen pintakosteuden kuivahtamista ja ei viitsi talvella turhaa kosteutta viedä autoon. HYVÄ VEHJE. Halvimmillaan Kärcherin saa vähän yli satasella.  Thumb

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 19.03.2013     kello on 08:56 ---Koko talven olen suunnitellut istuinpäällisten pesua. Taidan irroittaa päälliset tyynyistä(vetoketjut) ja pestä koneessa. Miten on, saako ne takaisin (kosteina) kuivina??

--- Lainaus päättyy ---

Aikanaan olen pessyt yhden 80-luvun Opelin penkit pesukoneessa. Ne venytin paikoilleen puolikuivina ja hyvin onnistui. Onnistuminen riippuu siitä, paljonko kangas kutistuu, mutta jos lämpönä max 40 asteta, uskoisin kunnon verhoilukankaiden pesun onnistuvan.

Itse kokeilisin ensin yhdellä osalla ja varmasti kannattaa laittaa takaisin ennenkuin ovat täysin kuivia.

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 19.03.2013     kello on 08:56 ---Koko talven olen suunnitellut istuinpäällisten pesua. Taidan irroittaa päälliset tyynyistä(vetoketjut) ja pestä koneessa. Miten on, saako ne takaisin (kosteina) kuivina??

Retkeillessä tulee istuttua kannon nokassa, kivellä, maassa, jne... Pitäisikö antaa olla nuhjuisia vai peseeko ja sitten kesällä housut alas aina kun vaunuun menee  8)

--- Lainaus päättyy ---

Eikös se ole selvä asia että housut kintuissa on kivempi kammeta itsensä vaunuun? :D

Tabbert560:
Enpä paljoa kehtais irroitella päälisiä,kutistumis vaara jne.Lähimpään autofiksaamoon vaan näytille ja hinnan tinkaus  :D

K.E.V:
Itse käytän Kärcherin pesevää vesi-imuria  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View